Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Første løn

2 deltagere

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Tirs Jan 19, 2010 1:43 am

Faith smilede glad til Alice og tog en skive pizza. "Altså, jeg har som sagt boet sådan lidt rundt omkring, men det har altid været varme steder. Jeg blev født i Italien, men vi nåede ikke at bo der længe, før vi flyttede til Spanien." fortalte hun glad og kiggede på Alice.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Tirs Jan 19, 2010 4:06 pm

Alice nikkede lyttende, og smilede så lidt. "Det lyder dejligt. Som du nok har fundet ud af, så er jeg ret glad for varme steder," sagde hun smågrinende, og tænkte lidt på det med vandet, som hun havde fortalt. Så tog hun en bid, og lavede en lille bevægelse som for at suge, at hun bare kunne fortsætte med at fortælle om hende. Hun var kun interesseret.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Tirs Jan 19, 2010 7:24 pm

Hun smilede stort til hende og grinede lidt. "Også mig! Jeg eeelsker varme steder!" sagde hun muntert, og kunne faktisk slet ikke forestille sig at bo andre steder, end varme steder.. De havde da været på skiferie og sådan noget, men det var ikke lige hende.. Hun smilede til hende og kløede sig på kinden. "Joo altså, så boede vi jo så i Spanien i et stykke tid, inden vi flyttede igen. Jeg kan faktisk ikke huske hvortil, men efter det var det til L.A. Så Paris, så New York og lidt flere steder.. Nu her." sagde hun grinende.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Tirs Jan 19, 2010 10:41 pm

Alice lyttede, emsn hun tykkede af munden. Andre personer ville nok være blevet overrasket over alle de forskellig nævnte steder, men ikke hende. Hun var næsten sikker på, at hun havde flyttet flere gange end Faith. "Ja, det er også rart at opleve forskellig steder," sagde hun smågrinende, og kom til at tænke på de børn og unge, som næsten ikke oplevede andre lande. Det var virkelig synd, synes hun, da hun selv elskede at få nye indtryk af steder. "Men har I så planer op at flytte igen indtil videre?" spurgte hun, og kunne ikke lade være med at lyde en smule mut - det ville jo ikke være fedt hvis én af dem flyttede, før de overhoved lærte hinanden rigtigt at kende. Hun spiste roligt lidt mere af stykket.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Tirs Jan 19, 2010 11:00 pm

Faith smilede til Alice og betragtede hende lidt. Hun nikkede muntert og smilede stort. "Præcis!" sagde hun med store øjne. Hun blev lidt nysgerrig.. "Hvor mange gange har I flyttet?" spurgte hun mens hun tog en bid pizza uden at tage øjnene fra hende. Der var mange hun havde kendt da hun var mindre, der bare ikke ville flytte. Men selv, elskede hun det faktisk.. Hun vrængede på næsen. "Overhoved ikke.. Begge mine forældre vil ikke flytte herfra.. De har begge deres jobs, som ikke er langt herfra, og skolen lægger lige i nærheden." svarede hun bekræftende, og smilede til Alice. Hun ville ikke flytte fra hende.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Tirs Jan 19, 2010 11:09 pm

Alice kiggede også på Faith med et let smil, men hun spiste pizza. Så tænkte hun lidt. "Rigtig mange gange," sagde hun så, og kunne slet ikke holde tal på dem overhoved. Det var i hvert fald utrolig unormalt at flytte så meget. Så sukkede hun lettet. "Nå, det er da gooooodt!" sagde hun, og mente det. "Jeg tror nemlig heller ikk, at vi skal flytte foreløbig. Altså, mine forældre forstår jo godt, at det tager hårdere på mig hver gang vi flytter, nu ældre jeg bliver," sagde hun, og kom et øjeblik til at tænke på afskeden mellem alle hendes venner og hendes kæreste. Så rystede huns milende på hovedet. "Derfor tror jeg vi bliver," sagde hun, og følte faktisk allerede, at hun var faldet godt til rette. Hun kunne i hvert fald lide stedet, hvilket jo var det vigtigste.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Tirs Jan 19, 2010 11:15 pm

Faith smilede til hende og nikkede. Hun kunne godt forstå Alice, i det med at det var hårdt at flytte.. Specielt da Alice jo havde slået op med sin kæreste. Sådan havde det egentlig ikke været for Faith, da hendes forhold aldrig holdte.. Hun smilede stort og klappede i hænderne. "Det gooodt at I bliver!" sagde hun muntert.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Ons Jan 20, 2010 5:56 pm

"Jeps!" sagde Alice smilende, og nikkede lidt. Så kom hun til at tænke på noget. "Okay, nu hvor du hverken er forelsket eller optaget, så må du da have haft en kæreste?" spurgte hun så smågrinende, og tog en bid pizza med et smil. Hun var ret nydgerrig, da hun jo ikke rigtig vidste, om Faith havde haft rigtige forhold eller ikke. Ikke fordi hun hadede folk som var dårlig til at holde sig til én person - det var jo bl.a. derfor hun havde slået op med sin kæreste - når de boede så langt fra hinanden, ville det umuligt kunne holde for hende.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Ons Jan 20, 2010 8:25 pm

Faith smilede til Alice og nikkede. "Jeep, det har jeg. Altså, jeg har haft kærester rundt omkring der hvor vi har boet, og selvfølgelig er det blevet mere seriøst med årene, men det er bare aldrig holdt særlig lang tid faktisk.." svarede hun og trak smilende på skuldrene.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Tors Jan 21, 2010 4:34 pm

Alice nikkede, og lyttede. Så kiggede hun lidt undrende på Faith. "Hvordan kan det være?" spurgte hun så, og smilede let til hende. Der kunne jo være en speciel grund til, at hendes forhold aldrig rigtig holdt, hvilket jo var sørgeligt?
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Tors Jan 21, 2010 6:52 pm

Faith smilede skævt og trak bare på skuldrene. "Jeg ved det faktisk ikke.." svarede hun med et lille grin. Hun havde også selv tænkt på det gennem en lang periode. Det var som om drengene synes det var sjovt i et lille stykke tid, og så var det bare ikke spændende mere. Og ellers, nu når hun rigtig havde forkælet dem.. Så skred de bare fra hende.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Lør Jan 23, 2010 2:32 pm

Alice kiggede undrende på hende. "Ej, der må da være en grund?" spurgte hun smågrinende. Hendes sædvanlige nysgerrighed blussede med det samme op. Det var da synd, hvis hun aldrig rigtig kunne have lange forhold? Men på den anden side, så kunne det jo være, at hun slet ikke havde lyst til at havde det?
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Lør Jan 23, 2010 4:01 pm

Faith smilede svagt til Alice. "Jeg tror det er fordi de mister interessen efter et stykke tid.." svarede hun med et skævt smil, og en underlig fornemmelse i maven. Ikke fordi det var svært at snakke om, overhoved- og specielt ikke med Alice! Men nok fordi, hun frygtede at alle var sådan..
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Lør Jan 23, 2010 4:09 pm

Alice spærrede overrasket øjnene op. "Mister interessen?" gentog hun tænkende, da det ikke helt passede til hendes syn på Faith. Hvorfor skulle drengene dog miste interessen for hende? Så kiggede hun direkte på Faith. "Det tror jeg altså ikke," sagde hun så, dybt alvorligt.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Lør Jan 23, 2010 4:16 pm

Faith smilede svagt, "Hvorfor tror du ikke det?" spurgte hun nysgerrigt, og kiggede på hende,
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Lør Jan 23, 2010 4:20 pm

"Fordi .." sagde hun, og tænkte sig lidt om. "Fordi du er sådan en pæn og sød pige, så hvorfor skulle de dog blive trætte af dig?!" sagde hun spørgende, og smilede let til Faith. Hun mente det virkelig, hun kunne ikke forstå hvis folk skulle blive det?
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Lør Jan 23, 2010 4:24 pm

Faith smilede, og rødmede en smule. "Hvor er du søøød!" sagde hun genert. "Men det tror jeg.." svarede hun så, og vidste ikke helt hvad hun gjorde forkert.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Lør Jan 23, 2010 4:38 pm

Alice kom til at smile, da hun så, at Faith var en smule genert. Hvor sødt. Det var hun også selv en gang i mellem, men det var ret sjældent. "Hmmm .." mumlede Alice tænkende, og kiggede et øjeblik ud i luften, før hun igen så på Faith. "Men hvorfor tror du egentlig det?" spurgte hun så, og satte sig lidt bedre til rette.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Lør Jan 23, 2010 5:34 pm

Faith smilede skævt til Alice, og tog et stykke pizza. "Det passer altid med, at vi er sammen i et lille stykke tid, hvor vi laver alt muligt sammen. Og så lidt efter, så skrider han." forklarede hun med et skævt smil. Det var som om, hun altid skubbede dem væk.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Lør Jan 23, 2010 5:48 pm

Alice tog ligeledes et stykke pizza, og tog en lille bid, mens hun lyttede. Så rynkede hun let de smalle øjenbryn. "Det er da ikke så godt?" sagde hun så, både undrende og spørgende.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Søn Jan 24, 2010 4:23 am

Faith rystede på hovedet og kiggede ned på sit stykke pizza. "Til sidst, så gider man bare ikke mere.. så har man fået nok af at prøve." svarede hun med et lille smil, og rettede så blikket mod Alice.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Søn Jan 24, 2010 12:28 pm

Alice så stadig på hende da hun tog en lille bid til. Så lagde hun hovedet en smule på skrå. "Mmh," mumlede hun så. "Men det er da mærkeligt, at de er sådan mod dig?" sagde hun så, og tænkte, at så havde hun jo heller ikke fundet den rigtige.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Søn Jan 24, 2010 8:34 pm

Faith nikkede smilende til Alice og lagde hovedet lidt på skrå. "Tjoo, det er det jo. Jeg tænker lidt på hvad jeg gør galt, og hvad jeg kan gøre bedre.. Jeg vil bare ikke være en, som jeg ikke er overfor dem." Svarede hun mens hun betagtede Alice. Det betød såå utrolig meget for hende, at hun kunne fortælle hende de her ting.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Søn Jan 24, 2010 11:25 pm

"Hvordan kan du da gøre noget galt?" spurgte hun undrende. Faith virkede mere eller mindre perfekt i hendes øjne - hun kunne i hvert fald ikke se, at hun skulle gøre noget forkert. "Det skal du heller ikke være," sagde hun, og smilede let til Faith.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Man Jan 25, 2010 12:21 am

Faith smilede til hende. Hun trak på skuldrene. "Jeg ved det ikke.. Et eller andet må jeg jo gøre forkert." svarede hun, men tog det egentlig ikke så tungt længere. Hun havde på fornemmelsen, at Alice slet ikke ville få et problem med at finde nogle. Hun var smuk, dejlig og helt perfekt.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 7 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum