Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Første dag på arbejdet

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Første dag på arbejdet - Page 2 Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 10:14 pm

"Okay, måske har du lidt ret.." Grinte han og fjernede blikket fra hendes røv, "Og det er altså mere end hyggeligt at møde dig." Hviskede han og elskede hun stod så tæt, fordi han jo var højere end hende og derfor kunne kigge direkte ned af hendes kavalergang, mens det lignede han kiggede hende i øjnene. ".. Hjem til mig.." Sagde han tøvende, "Hvad med dit sted?" forslog han istedet med et herligt smil.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet - Page 2 Empty Sv: Første dag på arbejdet

Indlæg  Faith Ons Jan 13, 2010 10:20 pm

"Jeg har altid ret." Svarede hun smilende og kiggede hurtigt op i hans øjne. "I lige måde.." svarede hun stille og kiggede ned igen. Hun lagde ikke mærke til hvor meget man faktisk kunne se hendes kavalergang, men hun havde intet at være flov over. Hun bed sig i læben. "Tjoo, det lyder meget godt. Mine forældre er ikke hjemme." Hviskede hun frækt og lod en finger glide henover hans mave.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet - Page 2 Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 10:25 pm

"Så ved jeg da hvem jeg skal lade vær at diskutere med.." Sagde han dumt og smålo mens han lyttede videre til hvad hun sagde.. "Jamen, det er perfekt. Du fører an hjem til dig." Sagde han med et frækt smil.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet - Page 2 Empty Sv: Første dag på arbejdet

Indlæg  Faith Ons Jan 13, 2010 10:31 pm

Hun nikkede smilende. "Præcis." svarede hun med et lille grin og lagde hurtigt den ene arm om ham. "Okay, det er faktisk ikke så langt herfra." svarede hun med et blændende smil, og fik fat i en taxi, da hun ikke kunne holde ud at gå hele vejen hjem til hende selv.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet - Page 2 Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 10:35 pm

Nason holdte døren for hende til taxaen, bare lige for at få et kig på hendes røv inden de satte sig ind. Han satte sig hurtigt ind bagefter og lagde hans ene hånd på hendes inderlår langt oppe. mens han kiggede på hende med et frækt smil. "Jamen det var godt, for så vi snart henne ved dig jo."
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet - Page 2 Empty Sv: Første dag på arbejdet

Indlæg  Faith Ons Jan 13, 2010 10:41 pm

Hun smilede da han holdt døren for hende og satte sig ind i taxaen. Faith sagde hurtigt adressen til chaufføren, og de begyndte at køre. Hun blev en smule tændt da han tog hende på inderlåret og hun kiggede derfor op på ham og lænede sig ind til hans øre. "Tror heller ikke jeg kan holde mig fra dig længere end et par minutter længere.." hviskede hun og kyssede ham på halsen.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet - Page 2 Empty Sv: Første dag på arbejdet

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum