Tilbage til barndommen

Side 2 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

Re: Tilbage til barndommen

Indlæg  Brandon on Lør jan 16, 2010 8:26 pm

" Faktum er jo så bare at jeg min alders grænse ligger på 17? 16 er for ungt.. " Han trak let på skulderne og tog et hiv af sin smøg. " Hm, synd og skam for dig hva'? " Han grinede lidt og strøg en hånd igemmen det sorte hår.
Brandon

Antal indlæg : 76

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Faith on Lør jan 16, 2010 8:28 pm

Faith smilede til ham. "Hvorfor ikke 16?" spurgte hun med et kækt smil og nikkede. "Jaaa, det er det.." sagde hun uden at kigge på ham. Hun tog noget tyggegummi i sin taske, og stak et i munden.
Faith

Antal indlæg : 148

Vis brugerens profil

Indlæg  Brandon on Lør jan 16, 2010 8:34 pm

" 16. årige piger er dybt dybt komplicerede? 17. årige er lige lidt lettere, men det er ikke meget.. " Forklarede han med et kort grin og tog endnu et hiv.
" Du du egentligt en kæreste? Eller? "Spurgte han og askede.
Brandon

Vis brugerens profil

Indlæg  Faith on Lør jan 16, 2010 8:44 pm

Hun smilede til ham. "Well, hvordan komplicerede?" spurgte hun nysgerrigt og kiggede interesseret på ham. Hun rystede på hovedet. "Jeg har ingen kæreste.." svarede hun og nikkede bekræftende.
Faith

Vis brugerens profil

Indlæg  Brandon on Lør jan 16, 2010 8:45 pm

" De er stadigvæk i den der komplette fnisealder, og er bare totalt skøre oppe i hovedet? Jeg vil gerne være venner med dem, men så heller ikke mere, som kærester er det bare, skudt i hovedet.. " Han trak let på den ene skulder.
" Det har jeg heller ikke, tror heller ikke jeg for en, perhaps. Perhaps not.. "
Brandon

Vis brugerens profil

Indlæg  Faith on Lør jan 16, 2010 8:52 pm

Hun smilede skævt og nikkede for at give ham ret, men indeni tænkte hun noget andet. Sådan så hun ikke sig selv, men han ville ikke have noget med hende andet end venskab, så hun ville ikke prøve på noget.. Hun kløede sig let på kinden. "Hvorfor har du ikke en?" Spurgte hun nysgerrigt.
Faith

Vis brugerens profil

Indlæg  Brandon on Lør jan 16, 2010 8:55 pm

" Mange syntes jeg er mærkelig. Og jeg er kræsen? " Forklarede han med et svagt grin.
Han fungerede heller ikke altid så godt i forhold, på længere sigt kedede de ham oftest bare ihjel? Eller også så fandt han en anden han fandt mere interssant.
Brandon

Vis brugerens profil

Indlæg  Faith on Lør jan 16, 2010 8:59 pm

May smilede til ham. "Mærkelig? Kræsen?" gentog hun, og kiggede spørgende på ham. Hun fugtede sine læber, da den der lipgloss ikke var fanden god fordi den næsten var tom. Selv var hun vidst heller ikke så fantastisk til det med et fast forhold.
Faith

Vis brugerens profil

Indlæg  Brandon on Lør jan 16, 2010 9:02 pm

" Ja? " Han hævede et let øjenbryn og strøg noget pandehår til side, nu kendte hun ham jo heller ikke så godt? Men mange syntes ihvertfald at han enten var mærkelig, eller helt fantatisk..
Brandon

Vis brugerens profil

Indlæg  Faith on Lør jan 16, 2010 9:05 pm

Hun smilede skævt til ham. "Du virker altså ikke mærkelig.." svarede hun og betragtede ham. Hun tog en sidste tår af sin sodavand, og smed den derefter ud i en skraldespand ved siden af bænken.
Faith

Vis brugerens profil

Indlæg  Brandon on Lør jan 16, 2010 9:08 pm

" Det kommer vel an på hvad man syntes, ikke? " Spurgte han skævt smilende og tog et sidste hiv at smøgen før han flippede den over i skraldespanden og lod røgen flyde ud mellem hans læber igen.
Brandon

Vis brugerens profil

Indlæg  Faith on Lør jan 16, 2010 9:10 pm

Hun smilede skævt til ham og trak på skuldrene. "Tja.." mumlede hun og lænede sig lidt tilbage og kiggede op mod himlen.
Faith

Vis brugerens profil

Indlæg  Brandon on Lør jan 16, 2010 9:21 pm

" Og hvad er din undskyldning for ikke at have en kæreste? "Spurgte han med et let hævet øjenbryn, " Du virker da både normal, og er da hverken punker eller hippie lignende? Ret, ordinær? "
Brandon

Vis brugerens profil

Indlæg  Faith on Lør jan 16, 2010 9:30 pm

Hun smilede og trak let på skuldrene."Tror egentlig ikke der er nogen undskyldning.. Har vel bare ikke været så heldig?" svarede hun og lagde hovedet lidt på skrå. "De fleste opfatter mig vidst som forkælet.." indrømmede hun og kiggede over på ham.
Faith

Vis brugerens profil

Indlæg  Brandon on Lør jan 16, 2010 9:36 pm

" Aha.. Well, der kommer nok nogen? Selvom de fleste der går på skolerne her omkring, egentligt player ret meget?" Han smilede lidt og kløede sig på armen og gabte svagt.
" Jeg tror nu ikke jeg for nogen, så skal hun sgu været noget helt særligt.. "
Brandon

Vis brugerens profil

Indlæg  Faith on Lør jan 16, 2010 9:56 pm

Hun smilede til ham og nikkede til det med at de playede ret meget. "Samme her.." svarede hun smilende og kiggede lidt forvirret rundt da der var en der skreg rimelig meget i en forlystelse.
Faith

Vis brugerens profil

Indlæg  Brandon on Lør jan 16, 2010 10:13 pm

" Hmm... " Mumlede han tænksomt og betragtede hende lidt, " Nogen tattoveringer? Piercinger?"Spurgte han med et let hævet øjenbryn og et smil, den eneste grund til at han spurgte fordi han simplethen elskede begge dele?
Brandon

Vis brugerens profil

Indlæg  Faith on Lør jan 16, 2010 10:30 pm

Hun smilede til ham og nikkede. Hun fjernede håret i begge sider og samlede det bagpå med den ene hånd. I venstre øre havde hun to. En der hvor man normalt har og en oppe øverst. I højre øre var der også to. En til der hvor man normalt har det og en ved siden af. Hun trak op i trøjen, så man kunne se hendes flade brune mave. Der var en navlepiercing. "Og så har jeg en lille tatovering.." sagde hun, og pegede lidt længere ned. Ved buksekanten kunne man se et lille hjerte. "Hvad med dig?" spurgte hun, og rettede lidt på tøjet igen.
Faith

Vis brugerens profil

Indlæg  Brandon on Lør jan 16, 2010 10:38 pm

" Øreringe er baby piercinger? " Grinede han og nikkede lidt, " 3 tattos, 1 piercing, og en ørering.. " Han løftede tungen hvor han havde en neon gul kulge i den der sene under tungen, for så at vise hende sit ene øre, hvor han havde der ved øre gangen.
" Min ene gider jeg ikke til at vise dig, den sidder på foden.." Han stak sit håndled frem hvor han havde en slange der snoede sig rundt om håndleddet, og bevægede sig et par centimeter op af underarmen i grøn,rød, og sort.
Han rejste sig så op, og trak sin tshirt op over ryggen, han havde en ret stor kinesisk drage der gik fra den højre skulder, og ned til højre hofte, den vred sig lidt, og halen endte i en spids oppe i nakken. Den havde utroligt mange farver, sort,rød,grøn,blå,gul,hvid og pink.
Brandon

Vis brugerens profil

Indlæg  Faith on Lør jan 16, 2010 10:44 pm

Faith var rimelig fascineret over hans piercinger og tatoveringer. "Hvor er de cool!" sagde hun med et stort smil. "Hov, jeg har også en her." sagde hun smilende, og pegede op mod næsen, hvor der sad en lille sølv sten på højre side af næsen.
Faith

Vis brugerens profil

Indlæg  Brandon on Lør jan 16, 2010 10:49 pm

Han lod den hvide tshirt glide ned igen, og satte sig tilbage med et lille grin, " Thanks? Nu skal jeg vidst heller ikke have flere, måske en piercing.. Og en lille bitte tattovering mere.. " Han grinede lidt, han havde tidligere haft en piercing i læben, der i midten? Overvejede lidt at få den igen..
" Jeg har selv lavet mine piercinger, det er ret enkelt, man skal bare have en lidt tyk kanyle, og være lidt halv stiv.." Han grinede lidt og kløede sig på kinden.
Brandon

Vis brugerens profil

Indlæg  Faith on Lør jan 16, 2010 10:58 pm

Hun smilede til ham og så en smule overrasket ud. "Wooow! Allesammen?" spurgte hun nysgerrigt og en smule fascineret.
Faith

Vis brugerens profil

Indlæg  Brandon on Lør jan 16, 2010 11:01 pm

" Jeg har da kun 2? Men tror jeg skal have nogle flere i ørene.. " Han trak let på skulderne og grinede lidt. Han kløede sig let på næseryggen og rettede sig op, han trak sine cigaretter op af lommen og tændte en. Han vidste egentligt godt han røg for meget, men var egentligt ligeglad, man skulle vel dø af et eller andet, om det var alderdom eller rygning, det kom ud i et for hans vedkommende.
Brandon

Vis brugerens profil

Indlæg  Faith on Lør jan 16, 2010 11:04 pm

Hun grinede. "Ja okay, men gjorde det ikke ondt?" spurgte hun nysgerrigt mens hun sad og betragtede ham lidt. Hun ville ikke selv turde det, aldrig! Hun kiggede på hans smøger og bed sig kort i læben. "Giver du en?" spurgte hun muntert.
Faith

Vis brugerens profil

Indlæg  Brandon on Lør jan 16, 2010 11:07 pm

" Tjaeh, det var ikke det vilde? Det gør jo ikke mere ondt end hvis du fik en uddannet til at gøre det,og så skal du også af med penge?" Han smilede skævt og trak på skulderne, " Sure.. " Han rakte pakken frem i mod hende.
Brandon

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Tilbage til toppen