Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Omkring sytten.

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Omkring sytten. Empty Omkring sytten.

Indlæg  Rose Lør Jan 16, 2010 1:59 am

Rose havde siddet med lektierne hele aftenen, og det var ved at blive sent allerede. I hvertfald mørkt. Klokken var kun omkring sytten men hun var virkelig sulten. Hun sad ved et tomandsbord fordi der ikke fandtes mindre. Hun havde ikke regnet med at være blevet færdig så tidligt, og havde derfor sagt til sine venner og veninder at hun ikke havde tid på noget tidspunkt af dagen. Hun sad bare og betragtede sit menu-kort. Hendes hår var løst og hang flot og glinsense ned ad hendes skuldre, og hun var iført et par mørkeblå jeans, sorte halvkorte støvler, en sort top og en gepardstribet cardigan udenpå. Der var varmt i restauranten, så hun havde taget sin jakke af. Hvad mon hun skulle spise? En tærte, eller noget i den retning? Kage? Og hvad skulle hun have at drikke. Måske bare en cola til. Eller en drink? Hun sukkede, og strøg en hånd igennem sit lange hår af vane, mens hun lagde en hånd under sin hage. Hun hævede et bryn, og krydsede sine ben mens hun prøvede at tyde noget italiensk der stod på kortet. Hun så undrede på kortet, men valgte at sprænge over hvor gærdet var lavest, og simpelthen hoppe over det. Hun havde sgu ikke megen forstand på italiensk, spansk eller fransk. Ingen af de der... Underlige sprog. Hun så rundt i restauranten. Der var faktisk rimelig mange mennesker allerede. Måske skulle hun bare tage en kop varm chokolade og et stykke kage - Eller en is?
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Lør Jan 16, 2010 2:09 am

Brandon havde ikke gidet selv at lave mad, og ville derfor bare spise ude? Det virkede ham utroligt logisk. Han slog et blik rundt, hvilket hurtigt faldt på Rose. Det tog ham et par sekunder at genkende hende.
Han gik så over imod hende, ligeglad med om hun måske ventede på nogen? " Hey, Rose.. " Sagde han skævt smilende og betragtede hende lidt, hun havde nu en besynderlig tøjsmag, men tøj var ham nu komplet ligemeget, måske lige bortset fra emo. Det kunne han slet ikke fordrage af se på. Han var selv iført et par lyseløse bukser, en hvid tshirt og sine sorte skater sko.
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Lør Jan 16, 2010 2:17 am

Hun hørte hendes navn blive kaldt op i restauranten, hvilket faktisk var en smule pinligt. Hun så rundt efter stemmen, og hendes blik faldt derved på ham. Brandon. Hun smilede til ham, og vinkede, mens hun mimede et 'Hej'. Hun så kort ned på menukortet, men så op og over mod ham igen. Han sad næsten bagved hende. Hun var lige ved at skulle til at vinke ham over, men kom så til at tænke sig om - Han ventede jo sikkert på nogen? Sikkert en date eller sådan noget. Hun så bare lidt halvgenert på ham, men smilede så til ham igen. Hun så tilbage til sit menukort og smilede lidt for sig selv. Hvorfor? Hun havde ingen anelse. En tjener begyndte at komme hen mod hendes bord.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Lør Jan 16, 2010 2:24 am

Brandon smilede skævt til hende, han gik jo udfra at hun ventede på nogen, og gik derfor ikke hen til hende, kløede sig bare lidt op kinden og svarede hurtigt på en sms.
Han lænede sig tilbage og så ud af vinduet. Vejret var egentligt ret flot idag, men dagen havde været ret kedsommelig, fyldt med kedelige fag hele dagen.
Han skjulte et gab bag håndryggen.
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Lør Jan 16, 2010 2:31 am

Hun bestillede en tærte da tjeneren bad om hendes bestilling. Dertil også en coca cola og en is til dessert. Han nikkede og gik igen, før han sagde at der kunne gå lidt tid. Hun lænede sig tilbage og rettede lidt på sin trøje. Hun så igen over mod Brandon. Mon hun skulle tage en chance og invitere ham over? Eller selv skulle gå derhen? Nu havde hun jo givet tjeneren sin bestilling. Hun rejste sig dog alligevel og tog sin jakke over skulderen. Hun begyndte at gå over mod hans bord. Hun bed sig i læben, men smilede dog lidt. "Brandon? Venter du på nogen? Jeg tænkte at hvis ikke, kunne vi jo sidde sammen? Det er der da mere ved, end at sidde hver for sig." Sagde hun med et smil, og ventede ved siden af stolen på hans svar. Lidt nervøs for en afvisning.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Lør Jan 16, 2010 2:36 am

" Nææh.. Faktisk ikke. Det gik jeg ud fra at du gjorde? " Han smilede skævt og nikkede med stolen som tegn til at hun bare kunne sætte sig.
Gid der ikke var rygeforbud, han kunne virkelig godt bruge en smøg? " Hvorfor er du her dog helt alene lille Rose?"Spurgte han med en lettere drillende undertone og så smilende på hende.
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Lør Jan 16, 2010 2:46 am

Rose grinede. "Nej, hvorfor skulle jeg vente på nogen? Selv på en fredag som denne har nogen af os en hel del lektier for. Jeg har siddet og arbejdet på dem lige fra jeg kom fra skolen. Hvad med dig? Og tak." Sagde hængte sin jakke på stolen før hun satte sig ned overfor ham. Hun smilede. Hun havde altid godt kunne lige ham på en måde, men aldrig kendt ham så godt. Måske ville hun kunne lide ham bedre hvis de lærte hinanden at kende? Måske mindre. Det var ikke til at sige.
"Lille Rose? Den kunne jeg sgu godt have undværet. Hehe, jamen det er vel bare en restaurant ligesom alle andre? Jeg føler mig ikke ligefrem i overhængende livsfare her." Sagde hun og lagde godt mærke til drilskaben i hans stemme. Hun hævede smilende et øjenbryn.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Lør Jan 16, 2010 8:10 pm

" Aha.. Lektier er ikke noget jeg nogensinde har skiftet utroligt meget bekendt skab med? " Han smilede skævt, men det vidste hun vidst godt? Man kunne ikke kende ham meget for at finde ud af netop dét om ham.
" Mh, her er også så skide farligt over det hele? Her er fyldt med gangstas, og ikke mindst farlige voldtægts forbrydere?" Han grinede lidt og kløede sig tænksomt på kinden.
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Lør Jan 16, 2010 9:09 pm

Hun grinede. "Jeg håber ikke du mener på den her restaurant. Men rundt i byen, det har du ret i. Der sker så meget. Men heldigvis er jeg ikke rodet ind i noget af det." Sagde hun med et smil og satte sig til rette. Hun så fra ham og til menukortet, med et flakkende blik. "Har du bestilt endnu? Jeg kan anbefale tærterne. De laver mange forskellige slags. Deres pizzaer er vistnok også meget gode." Sagde hun smilende, og betragtede hans ansigt for en tid, med tanker i hovedet. Hun vidste ikke specielt meget om ham, udover at han ikke var specielt engageret i timerne. Men hun ville gerne?
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Lør Jan 16, 2010 9:17 pm

[b]" Hvem påstår dét? Synd, i det miljø alle mener er så farligt, er der alt det sjove sker?"[/b] Han trak let på skulderne og kløede sig på håndleddet, han havde en slange tattoveret rundt om det, hvor den på bagsiden så snoede sig et par centimeter op af armen, i grøn sort, og rød?
Han så på hende igen, [b]" Årh, nej faktisk ikke.. Jeg er ikke så meget for tærte, kage og sådan noget generelt, følelsen i munden er skide ulækker.. "[/b] Han grinede lidt og så på hendes hår,[b] " Er dit hår egentligt farvet? Eller? "[/b]
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Lør Jan 16, 2010 11:06 pm

Hun hævede med et smil et øjenbryn. "Det gør jeg. Men tja, du har nok ret. Vi har nok forskellige syn på tingene." Sagde hun og så ned i bordet. Hendes blik faldt på hans håndled, og dermed også slangen. Hvor var den flot tatoveret? Hun så op på ham. "Ja, mit hår er naturligt orange-rødt. Hvorfor?" Spurgte hun med et muntert blik i øjnene, mens hun lagde en hånd under hagen. Hun krydsede igen benene af vane. "Men så må du også svare mig på hvem der har tatoveret den slange der, om dit håndled? Den er skideflot." Sagde hun.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Lør Jan 16, 2010 11:12 pm

" Du ligner heller ikke pigen der er de steder.. Nårh, bare fordi de fleste normale rødhårede farver det? Dem der ikke er det, farver det rødt?" Han trak smilende på skulderne og fulgte hendes blik, " En af mine venner.. Han har også lavet mine andre, hvis jeg skal have flere for han nok også æren.. " Han fugtede sine læber og så op på hende. Men han lavede sine piercinger selv, det var sgu billigere, og så sad de der overkloge hoveder heller ikke og ævlede om hvad der klædte en, og hvad der ikke gjorde. Man skulle da bare have der hvor man havde lyst, ikke der hvor nogen syntes man skulle. " Har du nogen? "
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Lør Jan 16, 2010 11:17 pm

Hun smilede ad ham. "Tja. Ville det klæde mig med lyst eller mørkt hår? nej, jeg beholder det bare som det er. jeg har det fint med det som det er." Sagde hun og pillede lidt ved en tot hår. Hun nikkede til hans tatovering. "Den er virkelig flot. Jeg har ikke selv nogen, nej, men jeg ville faktisk gerne have en. Jeg har bare ingen anelse om hvad der så skulle stå på den, eller hvad den skulle forestille. Måske et tegn af en slags. Kan jeg få en?" Spurgte hun.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Lør Jan 16, 2010 11:27 pm

" Hvis du skulle gøre noget ved det, skulle det højest være at farve det lidt mere henna?" Han trak let på skulderne.
" Du kan jo altid få en prøve, de holder omkring to uger, så kan man bestemme sig om det skal være den, eller ej? Sådan en kan jeg altid lave til dig.. Du skal nok bare ikke have en alt for pragende, det ville ikke være særligt pænt til dig.. " Forklarede han smilende og kløede sig let på kinden. Hun ville sikkert få et chock hvis hun så hans ryg, det gjorde mange faktisk, en del syntes den var skide hæslig, andre var dybt fascinerede, og elskede den?
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Lør Jan 16, 2010 11:36 pm

Hun grinede. "Henna?" Spurgte hun med et smil og rynkede brynet, men på en undrende men alligevel kærlig måde. Hun rystede hurtigt på hovedet. "Nej, nej! Jeg mente bare en lille en på skulderen eller sådan noget. Ikke noget stort, eller overdrevent. Jeg ved faktisk ikke helt hvad det skulle være. Manden, hvis jeg havde nogen. Og så alligevel ikke. Måske et smukt digt, eller ordsprog? Tja." Mumlede hun tænksomt. Snart efter fik hun øje på tjeneren som førhen havde betjent hende. Han så over mod hende, og gik derover. Han sagde bare 'En vegetar-tærte med cola.' Sagde han og gik igen. Hun så ned mod tærten, som var en del større end hvad hun havde regnet med. Men hun var også sulten.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Lør Jan 16, 2010 11:39 pm

" Altså, sådan mere pang rød?"Forklarede han lettere smilende og skjulte et gab bag håndryggen. " Det gør skide nas på ryggen, det gør ondt at få en alle steder, men ryggen og foden er værst. Det gør virkelig virkelig ondt.. " Han skar let en grimasse, den han havde på ryggen havde taget 16 timer, og havde til sidst gjort så ondt at han næsten var besvimet af det.
" Men det ville nok se best ud, på skulderen til dig, eller på ankelen? "
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Lør Jan 16, 2010 11:58 pm

"Hehe, well, det er nok ikke mig. Jeg har det fint med min naturlige hårfarve." Sagde hun og tog sin gaffel op, og drejede den lidt i hånden. Hun stak den ned i tærten og skar et stykke af. Hun hadede at spise med kniv og gaffel, fordi det var så fint og overklasses-agtigt, så hun skar og spiste med gaffelen. Den smagte faktisk godt. "Ja, anklen kunne også være en idé. Hmm, du kunne lave den på mig? Men gud, det må have gjort ondt, det med ryggen. jeg har heldigvis aldrig prøvet det. Men jeg har huller i ørerne." Sagde hun og skubbede en smule hår til side for at vise ham en lille diamantlignende sten med et tyndt lag sølv om sig.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Søn Jan 17, 2010 12:02 am

" Det er også flot.. Mit er ikke naturligt, men har altid været meget mørkt.. Jaeh, jeg kan lave din prøve udgave, men jeg tør ikke gøre det på dig endnu, jeg har ikke gjort det så længe? " Han smilede og betragtede hende " Tjaeh. Det gjorde ret ondt, også på foden.. Ikke specielt på håndledet.. Jeg har også øreringe, 3. I venstre øre, og så en piercing under tungen, har laft i læben, der i midten?" Han fugtede sine læber.
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Søn Jan 17, 2010 12:06 am

"Så, mørkebrunt i det?" Spurgte hun og tog endnu en mundfuld, og derefter en slurk cola. Den var faktisk næsten lunken, hvilket hun ikke brød sig om. "Det er også helt okay. Jeg ved heller ikke om jeg helt tør. Det kan jo ikke laves om hvis jeg fortryder. og som du siger gør det jo ondt." Sagde hun med et skævt smil. Hun spilede øjnene op da han sagde hvor mange 'huller' han havde. Det var famme' mange. "Hold da kæft, gør det ikke ondt? Altså, i tungen mener jeg?" Spurgte hun.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Søn Jan 17, 2010 12:11 am

" Du kan altid bare gå rundt med en prøve hele tiden, så du altid ændre design, farve eller lign?" Brandon grinede lidt da han så hendes øjne," Nah, jeg var lidt halv stiv? Og det er jo bare der i senen under tungen, det gør ikke så forfærdeligt ondt? Tror jeg skal have mig nogen i det andet øre, overvejer lidt en tatto mere, ved bare ikke helt af hvad endnu.. " Han skjulte et gab bag håndryggen.
" Ellers fået scoret nogle fyre?" Drillede han og blinkede til hende (xD?)
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Søn Jan 17, 2010 12:18 am

"En tatovering? Indeni øret?" Spurgte hun vantro. Hun vidste ikke engang at de kunne laves derinde. var der ikke regler for den slags? Hun trak på skuldrene, og tog endnu en slurk lunken cola. "Det kan jeg jo nok. Men så skal du hjælpe mig med at vælge." Sagde hun og betragtede ham. Hun kiggede hen mod hans øre, på alle hullerne. Det var faktisk flot til ham. Hvor var han forskellig fra hende selv? Men på en god måde. Hun var heller ikke noget specielt? Men hun kunne godt lide hans væremåde og hans udstråling. Han var lidt svær at placere som noget. Men hun var sikker på at det heller ikke var noget han ville. Blive placeret som noget, eller sat i bås. Hun kom til at grine ved hans næste ord, med lidt mad i munden, så hun satte en hånd for. "Hehe, ej.. Næ, ikke rigtig. Fået sig en sød pige?" Spurgte hun skævt smilende. Hvordan mon hun var? Han havde jo sikkert en kæreste. Utroligt smuk. Blond måske? Eller var han mere til piger med mørkt hår? Fotomodel-agtige piger, eller piger med lige så mange huller som han selv?
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Søn Jan 17, 2010 12:23 am

Brandon grinede af hende, " Nej Nej ! Flere huller i ørene ! " Han strøg en hånd igemmen det sorte hår, " Årh, du kan altid selv designe noget, eller hvis du ikke kan tegne, fortæl mig hvad du vil have, så kan jeg gøre det for dig.." Han smilede skævt til hende og fugtede sine læber kort, hun var altså sød at se på? Og at snakke med ikke mindst.
" Årh, det tror jeg ikke på? Nææh, I'm kinda picky? Og de fleste piger her omkring er først og fremmest blondiner, og der står jeg lissom af? Og stereotyper, det er ikke lige mig, og jeg er ikke dem? "
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Søn Jan 17, 2010 12:29 am

"Nårhh.. Heeh, sorry." Sagde hun og bed sig i læben. Hvor pinligt. Hun vidste jo bare ingenting om tatoveringer, og huller i - Ja, forskellige steder? Bortset fra ørene. Men tatoveringer i øret? Nu hun tænkte over det lød det faktisk skidedumt. Hvorfor havde hun også spurgt ham om det. "Jeg vil gerne overveje det. Men jeg er ikke sikker på det endnu." Sagde hun smilende. "Åh, kunne jeg ikke få dit nummer? Så kunne jeg ringe hvis jeg nu bestemmer mig." Sagde hun og begyndte at finde sin mobil frem fra sine lommers gemmer. Hun håbede at det ikke var for tydeligt for ham at se at det ikke kun var derfor hun bad om hans nummer. Hun ville sikkert ringe så snart som muligt, og det alene for at have en grund til at mødes med ham igen. Hun rakte ham sin mobil, mens hun tænkte. Hvor ville det dog være pinligt hvis han afslog.
Hun rystede grinende på hovedet. "Hehe, ej jeg har ikke nogen fyr, helt ærligt. Hvorfor tror du ikke på mig?" Spurgte hun muntert.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Søn Jan 17, 2010 12:34 am

" Jo, self må du det.. " Han smilede skævt og tog i mod hendes telefon, han tastede sit nummer ind og sit navn ind..
" Fordi hvorfor fuck skulle du ikke have en kæreste altså? Jeg kan ikke se årsagen, og der er sikkert flere fyre der gerne vil have dig?" Han smilede skævt og sendte en sms til sig selv, så han havde hendes nummer, og gav hende den så tilbage.
" Haft nogen skide frække one nigth stands then? " Spurgte han drillende, og vippede frækt med øjenbrynede og grinede.
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Søn Jan 17, 2010 12:39 am

"Tak." Sagde hun smilende, og så på ham og mobilen som han skrev sit nummer ind. Hun tog en bid tærte igen. Den var faktisk rigtig god? Og stadig lidt varm. "Nej. Det er der nu ikke. Måske et par stykker. Men jeg har ikke mødt fyren endnu. Men der kommer sikkert en engang?" Spurgte hun glad, men bed sig i læben da han spurgte. Nej. det ville være svaret. Men det var pinligt at skulle fortælle ham det, selvom det var sandheden. Det havde han jo. Andet ville hun ikke tro på. Men hun ville ikke lyve for ham. Det ville være en dårlig start, på hvad end det nu var. Venskab? Eller bare bekendtskab. "Nej.. Har du da?" Spurgte hun med et lille smil, men mærkede varmen stige til hovedet, og en rødmen stige op.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum