Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En hård dag

2 deltagere

 :: Baren

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

En hård dag Empty En hård dag

Indlæg  Shelley Ons Jan 13, 2010 1:46 am

Mange var taget på baren, nogen fyre sad og havde det meget sjovt med den nye ansatte. En af dem, gjorde med vilje, skubbede sit glas ned fra bordet, så det gik i stykker. Shelley gik hen til ham, "det okay.. det jo kun det 3. glas i smadre" sagde hun med et skævt smil, hvor hun gik hen og hentede kluden. Tjernerne var altid iført en stram lille kjole, som Shelley var iført i. Da hun gik derhen igen, gik hun på hug foran det, hvor hun nærmest stod på fire og tørrede det væk og forsigtig fjerne glasskår, mens drengene ivrig forsøgte at se under hendes kjole.
Shelley
Shelley
Admin

Antal indlæg : 75
Join date : 11/01/10
Age : 31

https://highschool.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 1:53 am

Nason gik op i baren, han havde forladt den lille forsamling af naive tøser, som så mange gange før havde rendt rundt efter ham i byen. Han stod i baren lidt væk fra nogen fremmede drengebørn, han kiggede kort på dem uden at tage notits af, hvad de lavede. Han kiggede efter en bartender, eller bare en der kunne hjælpe ham med at få noget, og han fandt hende liggende på gulvet, i en kort stram kjole. Han kiggede op på drengene igen og fandt hurtigt ud af hvad de var i gang med. Han rystede på hovedet af dem.. "Hallo." Sagde han til pigen på, næremst fire ben mens han smålo af de små drenge. (:
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty Sv: En hård dag

Indlæg  Shelley Ons Jan 13, 2010 1:57 am

Shelley fik et lille chok og så op på ham, hun fik børstede resten af glasskårende op på hendes klud, og skyndte sig op til baren, hvor hun smed dem ud. "Kan jeg hjælpe dig med noget?" sagde hun spørgende og så stille på ham, hun så på hendes ene hånd der havde fået en lille rift af et glasskår men ignorerede det blot. "Men hvad skulle det være?" sagde hun så smilende og betragtede ham så, hun forsvandt i nogen få sekunder i ham, hvor hun rødmede svagt og kiggede hurtigt ned på flaskerne, for at ikke forsvinde i ham igen.
Shelley
Shelley
Admin

Antal indlæg : 75
Join date : 11/01/10
Age : 31

https://highschool.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 2:01 am

Han kiggede på hende med et venligt og samtidig charmerende smil. "Først, kunne du fortælle mig.. Om du på nogen måde ville lave noget, med en af de 3 15 årig knægte der.. For gutter, så kan i nemlig godt smutte." Sagde han roligt og vendte blikket mod hende igen, "Og så.. bare en øl og tidspunktet du for fri." tilføjede han med et drillende smil mens han lod blikket glide rundt for, at se om pigerne havde opgivet ham. Men nej.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty Sv: En hård dag

Indlæg  Shelley Ons Jan 13, 2010 2:06 am

"Ærlig talt, vil jeg ikke have noget med små drenge, de ikke særlig sjove" sagde hun ærlig og fandt et glaskrus frem til ham, hvor hun fik øl i og stillede den på disken. "Den er på huset, fordi du hjalp mig væk fra dem der og kan vel godt smutte snart, her er ret kedeligt" sagde hun smilende og kiggede på de piger der gav hende dræberblik. Hun gik hen til bordet hvor drengene sad, "go home! I skal sikkert snart hjem og spise aftensmad" sagde hun til dem og tog deres glas, hvor hun gik hen og puttede dem i vasken, da en ville vaske op senere.
Shelley
Shelley
Admin

Antal indlæg : 75
Join date : 11/01/10
Age : 31

https://highschool.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 2:13 am

Han sendte dem et varmt ironisk smil da de rejste sig op. "Vi ses.." sagde han med den mest flabbede undertone han kunne. Han tog roligt en tår mens han studerede hende kort. "Tak. - & det der, det var ingenting." sagde med et blik der fulgte hendes mindste bevægelse. "Og pigerne dernede.. bagved, skal du ikke tage dig af." fortalt han med et grin og nikkede med hovedet ned mod dem, mens han roligt ventede på hun faktisk ville smutte derfra.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty Sv: En hård dag

Indlæg  Shelley Ons Jan 13, 2010 2:18 am

//Skat, du behøver ikke skrive noget ved emne i;

Shelley grinede lidt mens han betragtede ham, "du tror vel ikke de slår mig ihjel, vel?" sagde hun smilende og viftede en anden tjener hen til hende. Hun gik hen ved siden af ham, "men mit navn er Shelley.. hvad er dit? og skal vi ikke gå?" sagde hun smilende og gik drillende ud fra baren for at se om han var virkelig interesseret i hende.
Shelley
Shelley
Admin

Antal indlæg : 75
Join date : 11/01/10
Age : 31

https://highschool.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 2:23 am

// baby, det er min personlige charme (':

Han kiggede kort fra hende til dem, og tilbage igen.. "Det håber jeg da ikke.." sagde han en smule skræmt over han faktisk ikke kunne svaret på det spørgsmål. "Shelley, mig en fornøjelse.." sagde han gammeldagsagtigt og grinte, mens han efter, at have kigget på hende gå, rejste sig og gik efter hende. Da han nåede op til hende gav han hendes røv et klap og hviskede i hendes ene øre, "Jeg hedder Nason." mens han fortsat gik bag hende og sendte pigerne et 'bedre-held næstengang' smil.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty Sv: En hård dag

Indlæg  Shelley Ons Jan 13, 2010 2:28 am

//Hvor du bare dejlig, søde i;

Shelley grinede lidt og vendte sig om, hvor hun så ham i øjnene. "Kan du holde dig fra min røv, eller?" sagde hun hviskende og lagde hovedet svagt på sned. Hun gled fingrene over hans t-shirt, hvor hun så op på ham, "men hvad skal vi så?" sagde hun lidt efter, hvor hun stoppede hendes hænder med at køre længere da hun nåede til hans buksebælte, mens hun nærmest blev fortabt i hans øjne.
Shelley
Shelley
Admin

Antal indlæg : 75
Join date : 11/01/10
Age : 31

https://highschool.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 2:35 am

// Et eller andet skal jeg jo være, smukke (;

Han kiggede på hende med et tøvende smil, "Det skal du nok ikke regne med, for det kan squ blive svært når den er sååå dejlig." sagde han med et charme smil, "Men jeg kunne faktisk godt bruge, et at ryge, en fræk tøs og en seng." sagde han krævende med et grin og gav hende et forførende kys lidt til venstre for hendes læber.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty Sv: En hård dag

Indlæg  Shelley Ons Jan 13, 2010 2:38 am

Shelley grinede svagt over det han sagde, hun så stille på ham, mens hun nussede hans kind. "Så lad os gå over på hotellet, og se om der er en fræk tøs som gave oppe på værelset?" sagde hun smilende, hvor hun lagde armene om hans hals, kyssede ham blidt på mund, hvor hun så svagt rødmende ind i hans øjne.
Shelley
Shelley
Admin

Antal indlæg : 75
Join date : 11/01/10
Age : 31

https://highschool.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 2:43 am

Nason gengældte hendes kys med et smil og fandt sine smøger frem fra lommen og tog en frem mens han holdte pakken over mod hende, "ha' en?" Spurgte han med sine egen i munden og nikkede til hotel-idéen. og fandt sin lighter frem og tændte smøgen med et selvtilfredst smil.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty Sv: En hård dag

Indlæg  Shelley Ons Jan 13, 2010 2:47 am

Shelley så på hans pakke smøger, hun rystede svagt på hovedet "maybe later, men jeg kommer jo til at få noget bedre om lidt, ikke?" sagde hun smilende og tog blidt om hans hånd. Hun bemærkede nogen få piger stadig fulgte efter ham, men hun kunne nemt få dem væk. "Kom skat" sagde hun mest fordi hun vidste de kunne høre det. Da de nåede til hotellet, fik hun fat i et værelse. Hun lagde armene om hans hals, hvor hun kyssede ham længe. "Skal vi gå der op?" hviskede hun og blinkede til ham
Shelley
Shelley
Admin

Antal indlæg : 75
Join date : 11/01/10
Age : 31

https://highschool.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty Sv: En hård dag

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 9:17 am

Han tog pakken i lommen igen og kiggede på hende med et frækt smil, "Jo, det er da meget muligt du gør. sagde han med et smil og gik med hende til hotellet, han gengældte kysset og nikkede stille, "Ja, der er da ingen grund til vi bliver hernede." sagde han og lod hænderne tag på hendes røv. diskret.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty Sv: En hård dag

Indlæg  Shelley Ons Jan 13, 2010 9:04 pm

Shelley smilede svagt til ham, "har næsten lyst til at gøre det med dig her" grinede hun mod hans læber og nappede let hans underlæbe. Stille tog hun hans hånd, hvor hun stille flettede fingre med hans, som fik hende til at rødme. "Kom" sagde hun smilende, hvor hun hev ham blidt med hen til elevatoren. Da de nåede op til værelset, låste hun døren op med kortet, hvor hun smed nøglen på bordet og hoppede ned i sengen mens hun smilede glad til ham.
Shelley
Shelley
Admin

Antal indlæg : 75
Join date : 11/01/10
Age : 31

https://highschool.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 10:03 pm

"Vi kunne os gøre det her i elevatoren?" Hviskede han mens han stod og pressede hende op mod elevatorvæggen og kyssede hendes hals utallige gange.. men fulgte efter ind på værelset og kiggede på hende hoppe ned i sengen. Han hev trøjen af og viste hans veltrænede mave mens han lagde sig ned ved siden af hende.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty Sv: En hård dag

Indlæg  Shelley Ons Jan 13, 2010 10:14 pm

Shelley betragtede ham svagt og nussede hans overkrop med fingrene, hun kyssede blidt hans kind. "Må jeg egentlig ikke vide noget om dig?" hviskede hun og lagde sig ind til ham. Hendes næse nussede blidt mod hans kind, mens hun lyttede spændt til hvad han ville sige. "Job, kæreste, forelskelse og alt det der.." hviskede hun mod hans ører og nappede lidt hans ørerflip
Shelley
Shelley
Admin

Antal indlæg : 75
Join date : 11/01/10
Age : 31

https://highschool.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 10:22 pm

Han kørte en hånd op langs hendes side, [b]"Jeg er faktisk arbejdsløs her for tiden, og jeg er en fri fugle, ellers havde alle de piger jo ikke forfulgte mig, og så der en speciel tøs der har stjålet mit hjerte.." Hviskede han og kyssede hende ømt mens en bule langsomt voksede i hans bukser.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty Sv: En hård dag

Indlæg  Shelley Ons Jan 13, 2010 10:28 pm

Shelley betragtede ham svagt, "pas på jeg ikke blir en af de piger der forfølger dig snart" sagde hun drillende, hvorefter hun kyssede ham blidt på munden og rødmede svagt. "Hvad hedder den specielle pige så?" sagde hun stille, mens hun trak sig svagt tilbage, da hun ikke ønskede at ødelægge noget kommende forhold eller et forhold.
Shelley
Shelley
Admin

Antal indlæg : 75
Join date : 11/01/10
Age : 31

https://highschool.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 10:38 pm

"Shelley hedder hun." Sagde han med et varmt blik og kyssede hende kort
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty Sv: En hård dag

Indlæg  Shelley Ons Jan 13, 2010 10:42 pm

"Shelley? Jeg kender ingen Shelley? Kender kun mig der hedder det.." sagde hun dumt og grinede lidt. Hun lagde sig over ham, hvor hun kyssede ham længe. "En speciel dreng har også taget mit hjerte da han fandt mig liggende på gulvet på baren.. han hedder Nason" hviskede hun og nussede stille hendes næse mod hans, mens hun så sødt ind i hans øjne
Shelley
Shelley
Admin

Antal indlæg : 75
Join date : 11/01/10
Age : 31

https://highschool.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 10:48 pm

Han gav hende et kys da han hørte hvad hun sagde.. "Men skal vi ikke se, at få dig ud af den lille ting der.." Sagde han og hev lidt i kjolen med et frækt smil
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty Sv: En hård dag

Indlæg  Shelley Ons Jan 13, 2010 10:51 pm

Shelley grinede svagt, hun slikkede ham på kinden og kravlede lidt væk fra ham. "Hvis du kan fange mig, må du få mig?" sagde hun smilende, hvor hun kravlede under dynene og fik trukket hendes kjole af som gled ned på gulvet. Hun så lidt op på ham under dynen, hvor hun gled fingrene ned af hans inderlår for at drille ham.
Shelley
Shelley
Admin

Antal indlæg : 75
Join date : 11/01/10
Age : 31

https://highschool.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 11:08 pm

Han kravlede under dynen og åbnede hendes bh og fjernede den. Han tog sine bukser af og lagde sig op af hende med et frækt smil.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty Sv: En hård dag

Indlæg  Shelley Ons Jan 13, 2010 11:11 pm

"Er det så dig og mig?" hviskede hun mod hans læber, mens hun nussede hendes næse imod hans. Hun nussede blidt hans kind og smilede frækt. "Eller kan den specielle dreng, ikke holde sig fra frække piger?" hviskede hun imod hans ører og nussede svagt hans nakke
Shelley
Shelley
Admin

Antal indlæg : 75
Join date : 11/01/10
Age : 31

https://highschool.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

En hård dag Empty Sv: En hård dag

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 :: Baren

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum