Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Første dag på arbejdet

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Første dag på arbejdet Empty Første dag på arbejdet

Indlæg  Faith Ons Jan 13, 2010 5:55 pm

Der var ikke mange på Restauranten endnu, så det var en god dag for Faith at begynde hendes nye job som tjener. Hun var iført en hvid tanktop, og en sort højtaljet nederdel, der gik til lige under hendes bryster. Den hvide tanktop dækkede ikke så meget, da der ikke var ærmer i og den var rimelig nedringet, så man kunne se meget af hendes gyldenbrune hud. Selvom der kun var meget få, var Faith's medarbejdere virkelig stressede, og vrissede og snerrede af hinanden. Hun havde ikke haft chancen for at tage en eneste kunde endnu, da de andre tjenere havde været hurtigere. Hun fik øje på et par komme ind, og skyndte sig hen for at betjene dem, men en anden tjener fik æren. Hun traskede tilbage til den stol hun før havde siddet på, og satte sig ned.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 6:07 pm

Nason kom gående alene ind. Han havde en sort skjorte på, der var smørret op til albuerne, så hans brune hud kunne ses, og det hvide bredde ur. Håret var sat en smule, men ikke alt for perfekt, da han ikke regnede med at møde nogen. Og så havde han selvfølgelig et par baggy jeans på.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty Sv: Første dag på arbejdet

Indlæg  Faith Ons Jan 13, 2010 6:13 pm

Faith så en fyr komme gående alene ind, og skyndte sig at tage blokken hun skrev bestillinger på. Hun gik med lange hurtige skridt, da hun ville sikre sig denne her kunde. "Kan jeg hjælpe dig?" spurgte hun glad, mens hun betragtede ham, og lod en finger glide gennem det lange lyse hår, der sad i en hestehale til den ene side.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 6:16 pm

Han smilte imødekommende til hende. "Et sted at sidde ville være dejligt. Sagde han kiggede rundt efter et ledigt bord. "Og så når det er fundet, kan du vel hjælpe mig med at bestille." Sagde han og lod en hånd glide ned i den ene lomme.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty Sv: Første dag på arbejdet

Indlæg  Faith Ons Jan 13, 2010 6:22 pm

Hun smilede svagt til ham og nikkede. Hun kiggede hurtigt rundt. "Ja, bare kom med mig." sagde hun venligt, og gik ind foran ham for at vise ham hen til et ledigt bord, der stod et roligt sted. Hun hentede ham hurtigt et menukort og lagde det foran ham. "Jeg er straks tilbage." sagde hun og gik hen mod den stol, hun havde siddet på før, bare for at give ham lidt tid.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 6:29 pm

Nason fulgte efter hende og nikkede bekræftende med hovedet og sagde, "Tak for det." mens han ventede på kortet og nikkede takkende og åbnede det hurtigt, og da hun var på vej væk, drejede han hovedet og lod blikket følge med hende. Efter lidt kiggede han igen på menu kortet.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty Sv: Første dag på arbejdet

Indlæg  Faith Ons Jan 13, 2010 6:36 pm

Faith trak tiden lidt, men gik så ud fra baglokalet og hen til ham med et smil. "Har du besluttet dig endnu?" spurgte hun forsigtigt, og betragtede ham i et stykke tid, inden hun blinkede med øjnene, og vendte blikket mod blokken, men kiggede stadig på ham ud af øjenkrogen.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 6:42 pm

Han kiggede på menukortet hurtigt, "Ja. Et glas vand og sådan en, og så.. Jeres bedste sandwich." Sagde han med et smil og kiggede på hende med et studerende blik og charmerende smil.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty Sv: Første dag på arbejdet

Indlæg  Faith Ons Jan 13, 2010 6:49 pm

Hun nikkede smilende. "Ja, så gerne." Svarede hun, mens hun kiggede på blokken og kradsede ned. Hun tog smilende hans menukort og gik op mod baren, hvor hun lagde menukortet, gik ud og fortalte til kokkene hvad bestillingen var og tog et glas vand. Hun gik tilbage mod hans bord med glasset og satte det foran ham. "Værsgo'."sagde hun. "Er der andet du mangler?" spurgte hun ham, mens hun betragtede ham og smilede sødt.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 6:56 pm

Han kiggede igen efter hende da hun gik.. "Tak." Sagde han da hun afleverede vandet, han tænkte lidt, "Hvad er kan du give mig?" spurgte han med et varmt smil til hende.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty Sv: Første dag på arbejdet

Indlæg  Faith Ons Jan 13, 2010 7:01 pm

Hun smilede til ham og lænede sig lidt ned. "Lige hvad du vil have?" hviskede hun stille mens et smil bredte sig på hendes lyse læber.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 7:07 pm

Han kiggede overrasket på hende.. "Lige hvad jeg vil have?" spurgte han med en fræk undertone, "for så kunne jeg godt tænke mig et enerum med dig.." tilføjede han hviskende.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty Sv: Første dag på arbejdet

Indlæg  Faith Ons Jan 13, 2010 7:11 pm

Hun nikkede smilende. "Lige hvad du vil.." svarede hun med en forførende stemme. "Det kan godt lade sig gøre.." Tilføjede hun hviskende mens hun blinkede til ham.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 7:15 pm

Han smilte frækt, [b"Jamen det synes jeg da lyder godt."[/b] sagde han og kig nøje ned mod hendes kavalergang. "Men, frække.. hvornår?"
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty Sv: Første dag på arbejdet

Indlæg  Faith Ons Jan 13, 2010 7:20 pm

Faith kiggede hurtigt rundt for at se om hendes chef kiggede. "Jeg tror godt jeg kan gå snart, her er rimelig kedeligt." Svarede hun hviskende med en fræk stemme mens hun betragtede ham.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 7:22 pm

"Så kom herover når du kan gå, så følger jeg bare efter dig når det smukke." Sagde han med frækt smil og et hedt blik
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty Sv: Første dag på arbejdet

Indlæg  Faith Ons Jan 13, 2010 7:28 pm

"Okay." svarede hun og blinkede til ham. "Men, hvad med din mad?" spurgte hun ham med et forførende smil og frække øjne.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 7:32 pm

"Tror lige jeg har fundet noget jeg hellere ville have!" Sagde han bestemt kørte diskret en finger op af hendes inderlår
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty Sv: Første dag på arbejdet

Indlæg  Faith Ons Jan 13, 2010 7:40 pm

Hun bed sig kort i læben, for at skjule at hun rødmede. "Vent her.." hviskede hun, og gik over mod baren, om i køkkenet og aflyste hans bestilling. Hun fniste lidt, da kokkene blev lidt halvsure over det. Faith fandt hurtigt sin chef, og sagde at hun blev nødt til at gå, fordi hun havde fået det dårligt. Hun greb hurtigt sin tynde sorte og stramme jakke og sin hvide taske inden hun gik ud mod ham igen med et smil.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 7:50 pm

"Jeg venter." Sagde han med et smil og kiggede efter hende
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty Sv: Første dag på arbejdet

Indlæg  Faith Ons Jan 13, 2010 7:54 pm

Hun kom endelig ud, og skyndte sig hen til ham. "Klar flotte?" spurgte hun og blinkede frækt til ham.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 7:57 pm

Han nikkede og rejste sig mens han gik over mod hende, "Damerne først." Sagde han hende og var klar til at følge efter hende. Han staldte sig bag hende og tog en kort på røven med et frækt smil.
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty Sv: Første dag på arbejdet

Indlæg  Faith Ons Jan 13, 2010 8:04 pm

Hun smilede til ham og gik foran ham, som hun tidligere havde gjort da hun skulle vise ham hen til hans bord. "God undskyldning.." sagde hun med en fræk stemme da han tog hende på røven. Hun trådte ud af restauranten og betragtede Nason. "Faith forresten.." præsenterede hun sig smilende.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty s:

Indlæg  Nason Ons Jan 13, 2010 8:09 pm

"Synes du virkelig?" Spurgte han ironisk og fulgte med hende og kiggede på hendes røv der gik fra side til side, "Og Nason er mit navn." Sagde han med et grin, "Hvor vil du hen?" spurgte han med et frækt smil
Nason
Nason

Antal indlæg : 45
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty Sv: Første dag på arbejdet

Indlæg  Faith Ons Jan 13, 2010 9:03 pm

Hun grinede og nikkede. "Jaa, virkelig." Svarede hun smilende. Hun kunne mærke at han kiggede på hendes røv, men det fik hende kun til at smile mere. "Dejligt at møde dig Nason." svarede hun hviskende og stillede sig tæt op af ham da de kom ud. "Det ved jeg ikke, hjem til dig?" foreslog hun med en fræk stemme.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første dag på arbejdet Empty Sv: Første dag på arbejdet

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum