Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Første løn

2 deltagere

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Første løn Empty Første løn

Indlæg  Faith Lør Jan 16, 2010 9:25 pm

Faith gik alene rundt i centret. Hun havde lige fået sin første løn, så hun var rimelig glad. Hun var iført et par stramme lyse jeans, en hvid stram t-shirt med en rød cardigan udover hvor ærmerne var rullet op til albuerne. De lyse jeans var stoppet ned i et par hvide sokker og derudover et par lysebrune bamsestøvler. Hun havde en masse smykker på og hendes hår var sat op med en masse elastikker og hårnåle.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Lør Jan 16, 2010 9:29 pm

Alice var lige ankommet til Centeret, iført en stram meget lys lyserød top, plus et par hvide ret korte shorts og et par ballerinaer. Så havde hun de sædvanlige guldsmykker på fingrene, om halsen og i ørene, og hendes lange lyse hår hang bare løst om de ret bare skuldre. Hun havde en lille håndtaske hængende på den ene skulder, hvor der bare var de forskellige normale ting, som hun altid havde på sig. Hu kastede et hurtigt blik rundt, da hun var kommet ind. Hun var ret ny i det hele taget, så hun kendte ikke så mange endnu. Hendes blå øjne blev fanget af en parfumeafdeling, som hun slentrede roligt over i mod, med et lille smil på læberne.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Lør Jan 16, 2010 9:42 pm

Faith havde fået taget alt for varmt tøj på, og gik derfor ind i en butik. Hun brugte omkring tyve minutter derinde, og kom ud iført et par stramme lyseblå shorts, en rød stram top, en hvid tynd jakke hun selv havde haft med, et par hvide ballerinaer og en hvid taske hang henover hendes ene skulder. Hun fik øje på parfumeafdelingen, og gik derover for at tjekke om der var nogle hun kunne tænke sig.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Lør Jan 16, 2010 9:45 pm

Alice havde bare studeret nogle parfumer, mens hun nynnede let for sig selv. Hun var faktisk i ret godt humør. Da hun havde betalt for én, der måske var en smule dyr, hævede hun blikket, og fik øje på en pige, som også så på parfumer. Hun så ud til at være rimelig meget på hendes alder, så hun trak let på skyldrene, og gik smilende over til hende. "Hellow," sagde hun, og smilede imøddekommende til den fremmede pige, og kastede så hurtigt et blik på de parfumer hun så på, for så igen at se på hende.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Lør Jan 16, 2010 9:59 pm

Faith stod og kiggede på en masse parfumer. Nogle lidt dyre, andre lidt mindre dyre. Hun fandt en der duftede helt fantastisk, og som hun ikke havde. Den skulle hun ihvertfald have, men hun kiggede lidt videre. Hun kiggede overrasket op, da hun hørte en fremmed stemme. Hun smilede til en pige, der havde blikket rettet mod hende. "Hey." svarede hun imødekommende. Hun lignede en på hendes egen alder, og hun så faktisk også meget sød ud.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Lør Jan 16, 2010 10:03 pm

Alice smilede lidt til pigen, da hun jo ikke ville forskrække hende eller noget. Hun så lidt ned på alle de gode parfumer. "Har du fundet nogen gode?" spurgte hun hende så, med et lettere opgivende smil, da hun selv synes, at der var mange gode - også selvom hun havde ret mange af dem, som hun synes godt om selv. "Og forresten, jeg er Alice," sagde hun med et let smil, og rakte den højre lille hånd frem mod hende. Hun virkede faktisk som en sød pige.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Lør Jan 16, 2010 10:11 pm

Faith smilede til hende og nikkede. "Jaa, hvad med dig?" spurgte hun nysgerrigt og kiggede videre. Hun havde mange af dem, og havde egentlig ikke brug for flere, hun havde bare en svaghed for parfumer. Hun kiggede op på hende igen og smilede venligt. "Hej Alice. Jeg hedder Faith." præsenterede hun sig, og tog imod hendes hånd og trykkede den blidt.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Lør Jan 16, 2010 10:16 pm

Alice rynkede let på næsen. "Jo, jeg har lige købt en, men jeg tror, at jeg brugte lidt for mange penge på den," sagde hun, med et skuldertræk. Men hun synes selv, at den var virkelig fantastisk. "Hej Faith," sagde ´hun let, og trykkede også blidt hendes hånd, før hun igen slap den, og rettede en smule på håret. Ren vane. Det var egentlig et pænt navn, synes hun. Faith. Hun kiggede også selv lidt på de mange parfumer. "Går du så i skole her?" spurgte hun hende, med et let smil. Det gjorde hun selv, men hun var næsten lige kommet, så hun kunne godt bruge nogle venskaber af en art. Men det havde hun altid været god til at skaffe, så det bekymrede hende ikke.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Lør Jan 16, 2010 10:22 pm

Hun smilede til hende. "Hvilken en købte du?" spurgte hun nysgerrigt og grinede lidt. "Tror også den her er liidt for dyr, men den er vildt god!" indrømmede hun smilende og pillede lidt ved at låg på en parfume. Alice.. Det var faktisk et pænt navn. Hun havde fået navnet Faith, fordi hendes mor stenede riiimelig meget Hope & Faith da hun ventede hende. Hun fnisede lidt over baggrunden af hendes navn og kiggede op på Alice. Hun nikkede smilende. "Ja det gør jeg." svarede hun sødt. Hun havde ikke særlig mange veninder selv på hendes skole.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Lør Jan 16, 2010 10:40 pm

Alice rodede lidt i sin lille håndtaske, og hev så en lille æske op, og pakkede hurtigt parfumen ud, og puttede æsken tilbage igen. Det var en ret speciel parfume, som ligesom snoede sig lidt, og var guldfarvet. "Jeg synes virkelig, at den er det værd," sagde hun, og smilede lidt. Den havde sådan en sød duft, hvilket hun virkelig godt kunne lide. Hun grinede lidt. "Jamen, køb den dog, hvis du vil have den!" sagde hun, og nikkede mod sit eget køb, der heller ikke var det billigste. "Er det rigtigt?" spurgte hun, meget glad. "Jeg er nemlig lige startet," tilføjede hun med et sødt smil.

//Ok, jeg skal først spise nu, jeg skulle bare lige lave noget salat? d;
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Lør Jan 16, 2010 10:52 pm

Hun smilede til hende og nikkede. "Ååårh, den har jeg også lige købt!" sagde hun glad, og kiggede ned på sin egen. Hun nikkede. "Tjaaa, det gør jeg så." svarede hun glad og gik op mod kassen, som ikke var så langt væk fra der hvor de stod og kiggede på parfumer. Hun betalte for den, og ekspedienten pakkede den i en pose, og ønskede hende en god dag. Faith gik tilbare til Alice. Hun nikkede smilende. "Jeps, det er jeg. Har du mødt nogle der?" spurgte hun glad.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Lør Jan 16, 2010 11:03 pm

"Nej, virkelig?" spurgte hun smilende, og puttede den ned i tasken igen. Hvor fedt, så måtte de jo have nogenlunde samme smag. Alice nikkede, og så smilende på hende et øjeblik, før hun pakkede parfumen tilbage i tasken, og kiggede lidt på nogle parfumer, før hun igen smilede til Faith. Så rystede hun let på hovedet. "Nej, faktisk ikke - men jeg kom også først igår, og jeg skippede skolen idag, da jeg var ret træt efter en lang rejse. Men jeg skal begynde imorgen," forklarede hun, og nikkede let til hende. Faktisk, så var hun ret glad for, at hun havde mødt Faith, for det værste varnæsten at starte på en skole uden at kende nogen som helst. Hun glippede let med de store blå øjne, som var indrammet af sort mascara.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Lør Jan 16, 2010 11:11 pm

Hun smilede til hende og puttede posen ned i sin hvide taske, og holdt stadig en pose i hånden, med hendes bamsestøvler og det andet tøj i. Hun smilede til hende. "Hvor bor du henne?" spurgte hun nysgerrigt, for hvis de ikke boede langt fra hinanden, kunne de jo bare følges i skole. Hun kiggede på hende. "Hvor rejste du fra?" spurgte hun glad og kløede sig på armen. Det var dejligt at have mødt Alice. "Og hvilken klasse skal du gå i?" spurgte hun interesseret. Faith lagde mærke til at hun havde blå øjne, akkurat ligesom hende selv og hendes var også indrammet af sort mascara!
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Lør Jan 16, 2010 11:15 pm

Alice smilede let til hende. "Jeg bor ikke så langt fra skolen, faktisk," sagde hun, og nikkede lidt. Faktisk, så kom hun i tanke om noget. Hun mindedes at have set en pige, som lignede Faith meget, i hendes nabohus. Hun rynkede kort de smalle bryn, da hun tænkte, men smilede så til hende. Tænk engang hvis de var naboer. "Jeg kommer fra den anden ende af USA," sagde hun smågrinende, og gjorde en lille bevægelse med den ene arm med et let grin. Så tænkte hun sig lidt om. "Jeg kan faktisk ikke huske hvad klassen hedder," sagde hun undrende, men lagde så hovedet lidt på skrå. "Men jeg er 16," tilføjede hun så, og rynkede lidt på næsen.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Lør Jan 16, 2010 11:19 pm

Faith smilede stort. "Jeg bor heller ikke så langt fra skolen!" indrømmede hun med et stort smil. "Hvordan ser jeres hus ud?" spurgte hun glad. De fleste af husene på hendes vej var rimelig luksus klasse. Hun smilede til hende. "Ååårh. Hvorfor flyttede I?" spurgte hun nysgerrigt og kiggede lidt på hende. Hun smilede lidt for sig selv. Tænk hvis de var så heldige at skulle gå i klasse sammen. "Samme her." svarede hun med et stort smil
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Lør Jan 16, 2010 11:24 pm

Alices ene øjenbryn hævede sig hurtigt, da det jo kunne være, at de rent faktisk var i familie. "Vores hus er ret stort og hvidt," sagde hun. "Med sådan nogle søjler foran," tilføjede hun, men ville helst ikke beskrive det mere, da folk havde det med at stemple hende som forkælet, fordi hun var ret velhavende. Eller hendes forældre var, selvfølgelig. "Hvad med dit?" spurgte hun så, og sendte hende et blændende smil. "Neeeej, så kan det være, at vi kommer i samme klasse!" sagde hun glad, og gjorde for sjov store øjne, før hun rynkede let på næsen.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Lør Jan 16, 2010 11:34 pm

Faith smilede stort da hun hørte beskrivelsen af hendes hus, for der lå faktisk sådan et lige ved siden af hendes. "Jamen det er faktisk og stort og hvidt med søjler foran, og så er der sådan en balkon altan ting foran og.." Faith tog sig selv i at sige for meget, og klappede så i. Det var ligesom Alice- hun var bange for at blive stemplet som forkælet, da hendes forældre også var rimelig velhavende. Det var bare ikke altid lykken. Hun smilede stort og nikkede. "Det kan være!" sagde hun smilende, og begyndte at grine lidt.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Lør Jan 16, 2010 11:38 pm

"Og vi flyttede forresten på grund af, at min far havde fået nyt job herovre," sagde hun smilende, og nikkede lidt. Selvfølgelig savnede hun alle sine venner og veninder, men hun kunne bedst lidt at se lysere på tingene. Hun grinede lidt, da hun også hørte beskrivelsen af det hus, som hun menede at havde set Faith i. "Vi er naboer!" sagde hun smågrinende, og nikkede smilende, før hun hurtigt spottede en lille bænk lidt væk, som så behagelig ud. Hun stak smilende den ene arm ind under hendes, og gik over mod den. "Og så ville det jo væreperfekt, hvis jeg kom ind i din klasse!" kvidrede hun, da hendes humør lige var steget til det endnu bedre.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Lør Jan 16, 2010 11:43 pm

Faith smilede og nikkede til hendes forklaring. Hun smilede stort og kunne næsten hoppe af glæde. "Eeeej, det er godt!" sagde hun glad og kiggede ned på deres arme, da Alice stak sin den ind under hendes, og de sammen gik over til en bænk. "Det ville altså være perfekt hvis du gjorde det!" sagde hun glad og svang lidt med sin pose.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Lør Jan 16, 2010 11:48 pm

Alice slap smågrinende hendes arm igen, for at slå sig ned på bænken med et let suk. "Det er vildt godt!" sagde hun, og blev kun mere glad, da hun også så ud til at være det. "Mmh, totalt!" sagde hun, og smilede stort til hende. Det ville være meget, meget bedre at kende nogen, især fordi de jo ikke var børnehavebørn mere. Det var virkelig ikke alle typer hun kom godt ud af det med. Men de fleste dog, da hun var meget udadvent. Så kiggede hun lidt på hendes pose. "Hvad har du dér?" spurgte hun, og pegede kort smilende på posen, før hun rettede lidt på sin stramme top.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Lør Jan 16, 2010 11:53 pm

Hun smilede stort og kunne ikke lade være med at grine, ved tanken om at der faktisk boede en lige op af hende på hendes egen alder, og som hun kom godt ud af det med. + der ikke stemplede hende som forkælet. Faith var faktisk bange for at komme i skole imorgen, da hun faktisk kun lige kort havde været der idag, da hun fik det dårligt. Hun kiggede ned på hendes pose. "Nååë, det er bare nogle lange bukser, en cardigan, en top, en jakke og nogle bamsestøvler.." forklarede hun med et smil.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Lør Jan 16, 2010 11:59 pm

Alice havde aldrig haft problemer med folk, som ikke havde ligeså mangepenge som hende, men de havde nogle gange problemer med hende. Hvilket egentlig irriterede hende lidt en gang imellem. Men Faith og hende virkede faktisk meget ens, når det kom til det. Hun smilede stadig nærmest blændende. "Uha, det lyder varmt?" sagde hun, og kastede et blik ud af en høj glasvæk lidt væk, hvor solen bagede varmt. Heldigvis var det ikke ligeså varmt indenfor, selvom hun faktisk elskede varme. Derfor var hun også ret solbrun.
"Men hvornår er du da startet?" sagde hun, og kiggede interesseret på hende. Det kunne selvfølgelig godt være, at hun havde været her længe.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Søn Jan 17, 2010 12:10 am

Faith blev altid så irriteret når folk kritiserede hende, pga at hendes mor og far var rige. Men selvom det havde været sådan, havde hun aldrig kunne tænke sig at være et andet sted, og det at hun var enebarn, gjorde kun situationen værre. Faith nikkede smilende. "Det var det godt nok også." grinede hun og kiggede lidt ud ligesom Alice. Der var faktisk virkelig varmt udenfor, og hun elskede det. Men jo, det var dejligt at sidde et sted hvor der var lidt køligt. Hun smilede til hende. "Jeg startede først idag.. Jeg har skulle starte i sidste uge, men jeg har ikke haft det særlig godt. Før jeg kom på den, gik jeg på en anden skole." forklarede hun og nikkede for at bekræfte det.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Søn Jan 17, 2010 12:13 am

Alice grinede let, og nød, at de sad inde i Centeret, hvor der jo var dejligt køligt. Man kunne også få for meget varme, selvom det var svært for hende. Så kiggede hun straks bekymret på hende. Egentlig underligt, de havde lige mødt hinanden, og alligevel blev hun straks ikke kun nysgerrig, men også bekymret. "Har du haft det dårligt?" spurgte hun så, og pillede lidt ved noget af hendes hår, da hun ikke var sikker på, at Faith synes, at det var okay at fortælle hende det - hun var bare generelt utrolig nysgerrig. Hun kunne ikke rigtig ændre på det. Hun smilede lidt til hende.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Søn Jan 17, 2010 12:17 am

Faith nikkede og bed sig i læben. "Ja, jeg ved ikke helt hvad det har været. Det har været der i omkring 10-12 dage, hvor jeg også har været på Hospitalet, fordi jeg ligeså snart jeg har spist eller drukket noget, har skulle kaste op. Og ellers har jeg bare haft feber, ondt i hele kroppen og mavekramoer. Men nu har jeg det godt igen." svarede hun med et stort smil.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn Empty Sv: Første løn

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum