Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Første løn

2 deltagere

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Søn Jan 17, 2010 11:49 pm

Faith smilede til hende og nikkede. "Det samme med mine.. De arbejder rigtig meget, men det gør ikke rigtig noget.. Jeg kan jo klare mig selv og ellers har vi jo Christine.." svarede hun med et smil. Hun snuppede et til jordbær.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Man Jan 18, 2010 12:02 am

Alice nikkede, og regnede hurtigt ud, at Christine måtte være damen, som var kommet med frugten. "Ja, man vender sig lissom til det," sagde hun så, og sukkede let, før hun smilede til hende. Så kastede hun et blik rundt i hendes værelse. Det var nu ret flot, og meget piget og stilet. Faktisk, så var der mange ting, som hun godt kunne lide.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Man Jan 18, 2010 12:18 am

Faith smilede og nikkede. "Jaaah, har dine altid arbejdet så meget?" spurgte hun lidt nysgerrigt og satte sig op i sengen, uden at kigge væk fra Alice. Hun så hvordan hun kiggede rundt på hendes værelse og smilede. Faiths mobil, som hun havde smidt på sengen ved siden af hende, vibrerede da hun modtog en besked, men hun ignorerede den.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Man Jan 18, 2010 12:24 am

Alice tænkte sig lidt om, før hun igen rettede sine blå øjne mod Faith. "Ja, det meste af den tid jeg kan huske, i hvert fald," sagde hun, og trak let på skuldrene. Så kiggede hun automatisk på hendes mobil, og smilede så. "Hvem skriver?" spurgte hun så, af ren nysgerrighed.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Man Jan 18, 2010 12:30 am

Faith smilede og hendes blå øjne kiggede lige ind i Alice's. "Okay.." svarede hun med et skævt smil, da hun jo ikke vidste hvordan Alice havde det med, at det altid havde været sådan. Hun smilede og kiggede på sin mobil. "Ukendt nummer." sagde hun og skrev hurtigt tilbage for at spørge hvem det var.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Man Jan 18, 2010 5:57 pm

"Men altså, det er ikke noget jeg har noget imod, som sådan. Jeg mener, jeg er jo vokset op med det," forklarede hun, og smilede let til Faith. Det gik hende ikke på, for så slemt var det ikke. Desuden kunne hun godt lide at stå på egne ben for det meste. Alice nikkede let, og tog en tår vand, før hun så på Faith. Hun var faktisk ret god at snakke med - hun fik én til at have lyst til at snakke, på en måde. Hvilket var godt.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Man Jan 18, 2010 6:50 pm

Faith smilede til hende og nikkede. "Jeg giver dig helt ret! Altså, jeg kan da godt lide at mine forældre har mange penge og sådan noget, det er slet ikke det.. Jeg kan bare - ligesom dig - godt lide at stå på egne ben, det er også derfor jeg har fået et job som tjener." Sagde hun muntert og tog en tår af sit vand. Det var selvfølgelig ikke kun derfor hun arbejdede, men også fordi hun havde lyst. Det var virkelig rart at snakke med Alice, og hun følte sig allerede tryg i hendes selskab.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Man Jan 18, 2010 6:56 pm

Aluce lyttede, og nikkede så. "Ja, jeg overvejer faktisk også at søge job et sted, når jeg lige er faldet lidt ned her," sagde hun med et smil, og kastede et blik rundt, før hun snuppede et jordbær. Hun synes egentlig det var ret fedt, at Faith godt ville indrømme at hendes forældre havde mange penge, selvom det jo var tydeligt ved deres hus.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Man Jan 18, 2010 7:05 pm

Faith smilede til hende. "God ide!" sagde hun glad og kløede sig på kinden. Mange kaldte hende blandt andet overfladisk, dum, forkælet og egoistisk, bare på grund af hendes forældre. Men selvom de var velhavende, var hun jo vokset op som alle andre? Okay, måske havde det været lidt mere i luksus, men opvæksten havde jo været det samme? Hun var altid blevet opdraget til, at hun også selv skulle tage et ansvar, blandt andet med hensyn til penge.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Man Jan 18, 2010 7:11 pm

Alice nikkede smilende et par gange, før hun sukkede let. Hun var faktisk opdraget på nogenlunde samme måde. Hun skulle også tage ansvar for sig selv og sit liv, og hendes forældre havde bestemt ikke tænkt sig bare at lade hende leve på deres penge, hvilket hun også var glad for. Hun ville jo gerne have en karriere, og tjene sine egne penge, selvom hendes forældre sikkert havde mere end nok. Så kiggede hun lidt på Faith. "Har du egentlig nogle gode veninder på skolen og sådan?" spurgte hun så, af ren nysgerrighed.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Man Jan 18, 2010 7:23 pm

Faith smilede til Alice og kløede sig lidt på kinden. Hun glædede sig faktisk til at flytte hjemmefra på en måde, og alligevel ikke.. Hun havde alt hvad hun havde brug for her, men tanken om at have sit eget, lød så godt. Hendes forældre havde også lovet at hjælpe til med det hele i starten, men hun skulle selvfølgelig også klare sig selv og skaffe sig en uddannelse. Hun smilede til Alice og rystede svagt på hovedet. "Nej, egentlig ikke. Altså, jeg har jo ikke været i skole sådan viildt længe, men jeg nåede lige at se nogle af pigerne, men snakkede ikke med nogle af dem." svarede hun sødt. "Men de virker meget søde allesammen!" forsikrede hun Alice, da det jo var meget godt at forberede hende.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Man Jan 18, 2010 8:08 pm

Alice lyttede, og smilede til Faith. Så var hun da i hvert fald ikke helt alene - altså i forhold til at kende nogle af pigerne. "Nå, men det lyder godt," sagde hun så, og smilede lidt for sig selv. Hun var altid lidt skeptisk overfor nye skoler, da pigerne nogle gange godt kunne være ret stride, da de jo lige var i den alder. Dog gik det næsten aldrig ud over hende, men hun havde jo set det gå ud og andre, og det brød hun sig bestemt ikke om. "Hvordan er din far egentlig?" spurgte hun så, og lagde hovedet let på skrå.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Man Jan 18, 2010 8:37 pm

Faith smilede til Alice, og kunne godt forstå hvis hun var nervøs. Det havde hun også selv været, selvom hun også altid kom godt ud af det med alle. Hun rynkede kært på næsen med et stort smil. "Tjaaa, hvordan skal jeg beskrive ham? Han er meget ligesom min mor, altså sådan meget sød og prøver at være så meget tilstede som muligt. Han kan godt virke lidt hård en gang imellem, men han er sgu blød indeni." sagde hun med et lille grin og tog et jordbær inden hun kiggede på hende. "Hvad med dine forældre?" spurgte hun nysgerrigt.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Man Jan 18, 2010 8:56 pm

Alice lyttede smilende. Han lød nu sød. Så tænkte hun sig lidt om. "Altså, min far er jo advokat, så han er ret travl for det meste. Men jeg er måske lidt fars pige nogen gange, hvis du ved hvad jeg mener," sagde hun smågrinende, da det lød en smule dumt. Men hun kunne ikke komme uden om det. "Jeg holder meget af ham, selvom jeg ikke altid ser ham så meget. Han er en god far, efter min mening. Og min mor er lyshåret ligesom mig, med blå øjne," forklarede hun. "Hende er jeg faktisk også meget tæt med," sagde hun. Hendes mor var næsten som hendes bedste veninde - der var ikke mange ting, som hun ikke turde snakke med hende om.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Man Jan 18, 2010 9:06 pm

Faith lyttede opmærksomt og nikkede smilende når det lige passede en gang imellem, så man kunne se at hun var opmærksom. Hun grinede. "Det er jeg også lidt en gang imellem, altså lidt daddys girl." sagde hun med lidt småfnisen. Hun kiggede overrasket. "Hoold da op vi minder om hinanden! Vi ligner hinanden, det lyder som om vores mødre ligner hinanden, vi er begge to lidt daddys girl en gang imellem, vores fædre er lidt travle og jaaa, jeg kunne blive ved!" sagde hun muntert, da hun længe havde siddet og tænkt på det. Faiths mor var også efterhånden blevet lidt af en bedste veninde for hende med årene.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Man Jan 18, 2010 9:19 pm

Alice grinede let. "Præcist," sagde hun så, og rystede let på hovedet. Så var det ikke kun hende, der havde det sådan. Eller ikke bare havde, sådan var det bare. Så lyttede hun til hende. Hun havde faktisk fuldstændig ret. "Ja, du har ret?" sagde hun så, med et let fnis. "Meeeegeeeet mystisk!" Hun smilede stort til hende. Det at delignede hinanden gjorde kun det hele bedre, synes hun. Hun snuppede endnu et jordbær - dem kunne hun virkelig aldrig få for mange af.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Man Jan 18, 2010 9:33 pm

Faith smilede stort. Det var dejligt at være daddys girl bare en gang imellem, syntes hun. Hun kløede sig på kinden og grinede lidt. "Jaaa, meget faktisk!" sagde hun glad. Hun sparkede lidt grinende med fødderne udover sengekanten. Hun hørte døren gå forsigtigt op, og Christine trådte ind, med en ny bakke men denne gang med lidt mere juice, noget sodavand, nogle chips, noget slik, noget mere frugt og nogle film som hun lige havde været ovre og leje. Hun satte det på et lille bord, der stod ved siden af sengen og smilede til pigerne. "Hvis I vil have noget, kalder I bare." sagde hun med et smil og forlod værelset igen. Faith vendte blikket mod Alice med et smil. Det var faktisk virkelig godt at de lignede hinanden.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Man Jan 18, 2010 9:38 pm

Alice nikkede smågrinende, og smilede så til den dame, som kom ind. Normale mennesker ville nok bliver overvældet af, at der sådan blev serveret for dem, men hun var jo selv vandt til det, på en god måde altså. Hun så lidt på den nye bakke, og rynkede så let på næsen. "Hvor er hun sød," sagd ehun så, og hentydede til Christine, som jo sørgede for dem. Hun blinkede let til Faith, og grinede så. "Vi skal også i poolen en dag!" sagde hun så, da hun faktisk var lidt af en vandhund - hun elskede at bade. Både på stranden og i pools.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Man Jan 18, 2010 9:43 pm

Faith smilede til Alice og nikkede. "Ja det er hun," svarede hun med et smil, og rakte sig hen til bakken for at tage et stykke slik. Christine havde været hos dem lige siden de flyttede hertil, da hun startede som ' ung pige i huset ' og havde valgt at blive hos dem. Hun smilede stort og nikkede. "Ja, selvfølgelig skal vi da det!" sagde hun glad. Faith elskede også vand. Hun kunne bruge flere timer på at ligge ved poolen og dase. Selvfølgelig også på stranden, og så gå lange ture med bare fødder, så man kunne mærke det komme op imellem tæerne.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Man Jan 18, 2010 9:54 pm

Alice smilede, og nikkede let. Så tog hun også lidt slik, og spiste det roligt. "Uh, kan du også lide vand?" spurgte hun energisk, da hun havde mødt folk, som faktisk ikke brød sig om det. Men hun kunne slet ikke få nok. Og selvfølgelig var det altid sjovest sammen med nogen. Noget af det sjoveste var at liste sig ned i en pool om natten, synes hun. Men hun var nu også ret skør, en gang imellem. Men sådan var hun nu engang, og hun havde det i hvert fald sjovere, end folk, som altid opførste sig ordenligt. Det var i hvert fald hendes holdning; man kunne ligeså godt nyde livet?
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Man Jan 18, 2010 10:05 pm

Faith smilede stort og nikkede. "Ja, jeg kan virkelig slet ikke få nok af det! Jeg kunne bade heele tiden!" sagde hun muntert og betragtede Alice mens hun pillede lidt ved sengetøjet. Det her ville blive en sjov aften, især da det lød som om Alice og Faith interesserede sig for nogenlunde det samme! Det lød som om, de begge to gik ind for at leve livet, fuldt ud. Hun eeelskede også at være i poolen om natten. Det var selvfølgelig dejligt om dagen, men det var ligesom lidt mere spændende om natten, og der bagede solen heller ikke lige på en.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Man Jan 18, 2010 10:21 pm

Alice grinede. "Også her!" sagde hun muntert, og kunne slet ikke skjule det smil, som spillede på hendes læber konstant. Hun havde godt nok næsten altid et let smil på læberne, da hun i det hele taget var en glad pige, men nogle gange var det større end andre. Hun kunne også mærke, at det ville blive en god aften. Pludselig kom hun i tanke om, at hun hellere måtte informere sin mor om, hvor i verden hun befandt sig. Hun lænede sig lidt frem, fangede sin taske og fiksede sin mobil op. Hun skrev hurtigt til sin mor, at hun var hos naboen, som hun havde mødt. Så kiggede hun igen på Faith. "Det er altså virkelig godt at have mødt dig!" sagde hun så, og sendte hende et blændende smil, da hun virkelig mente det.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Man Jan 18, 2010 10:29 pm

Faith smilede stort og grinede lidt. En glad melodi spillede inde i hendes hoved, som hun sad og nynnede med på da Alice skrev på mobil. Hendes mave knurrede, men kun så hun selv kunne høre det. Det var egentlig ikke fordi hun var sulten, men fordi hun glædede sig til aftenen, der allerede var i gang. Hun modtog en besked på sin mobil. Det var fra hendes mor, og der stod at de bare kunne bestille en pizza, og hun var virkelig ked af det, men hun havde været nødt til at tage på arbejde. Hun smed sin mobil i sengen igen og smilede til Alice. "I lige måde!" sagde hun ærligt, og gengældte det blændende smil. Hun havde faktisk utrolig pæne tænder.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Alice Man Jan 18, 2010 10:52 pm

Alices smil blev kun større, da hun hørte Faiths nynnen. Hun nynnede også meget selv, da hun var helt vild med musik - uden det gik hendes verden nærmest under. Så grinede hun let. "Godt, at vi fandt hinanden - i parfumeafdelingen!" sagde hun, og rystede let på hovedet, før hun satte sig lidt bedre til rette. Så brummede hendes mobil en smule. Det var hendes mor, som skrev, at det var helt i orden, og at hun også bare kunne overnatte dér hvis hun havde lyst og måtte. Hun smed mobilen på sengen, og kiggede så igen på Faith, med et lysende smil.
Alice
Alice

Antal indlæg : 87
Join date : 16/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Faith Man Jan 18, 2010 11:11 pm

Faith smilede da hun nynnede med og hun tændte for anlægget ved hjælp af en fjernbetjening. Shawty's like a melody in my head that I can't keep out god me singing like na na na na everyday it's like my iPod stuck on replay drønede ud af højtalerne og hun smilede stort. Hun grinede. "Jaaaa, og vi elsker begge to parfumer!" sagde hun med et lille grin. Hun betragtede hende lidt. "Vil du egentlig sove her?" spurgte hun med et smil. Det kunne være fedt hvis hun ville, og hun havde ekstra badetøj til når de skulle i poolen.
Faith
Faith

Antal indlæg : 148
Join date : 11/01/10
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Første løn - Page 5 Empty Sv: Første løn

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum