Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Omkring sytten.

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Søn Jan 17, 2010 12:43 am

" Forhåbenligt, ellers kan du altid gifte dig med mig.." Foreslog han drillende og rettede sig lidt op.
" Naah, det har ikke været den store gevinst?" Han grinede og blinkede for sjov til hende og betragtede hende som hun spiste, han kunne godt lide at se piger spise, han vidste ikke helt hvorfor? Han fandt ikke emnet pinligt, men han havde det nok også med bare at tage en eller anden pige, være sammen med hende og så vinke farvel, han gad ikke rigtigt forhold, jo hvis pigen var noget helt specielt? Ellers ikke..
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Søn Jan 17, 2010 12:52 am

Hun smilede skævt til ham. "Du er gu en skør skid. Jeg tror ikke vi bliver gift? Du ville også blive træt af mig alt for hurtigt." Sagde hun. De var jo også vidt forskellige. Og levede sikkert i hver sin verden. Hun tog endnu en bid, med et "Hmm", mens hun tyggede sin mundfuld. "Jamen hvilken slags piger kan du så bedst lide? Kan du lide mørkhårede? Eller rødhårede?" Spurgte hun. Han havde vist gjort det klart at han ikke brød sig om blondiner. Hun vidste ikke helt hvorfor hun spurgte. Hun nød hans selskab, og følte sig ikke dum ved at spørge. Ikke utroligt meget i hvertfald.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Søn Jan 17, 2010 12:55 am

" Jo jo.. Vi ville sikkert få os nogle kønne børn?" Svarede Brandon smilede skævt, drillende.
" Rødhårede, eller sorthårede, brunetter og blondiner er så ordinære, det keder mig.. " Han trak let på skulderne og tog uden videre en slurk af hendes cola, ignorede at den var lunken.
" Og hvad med dig? Store stærke tatoverede mænd i læderveste? Eller små nuttede guitar spillende poesi freaks?" Spurgte han og hævede let et øjenbryn.
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Søn Jan 17, 2010 1:03 am

"Sure." Mumlede hun og så ned mod sin mad, men kunne nu alligevel ikke lade være emd at smile ved hans ord. Det havde han sikkert ret i? I hvertfald hvis de kom til at ligne ham. Hun tog en bid mere, og så op på ham. Han kunne lide rødhårede? Årh, hvor sødt. Hun var jo rødhåret? I sine tanker følte hun sig barnlig ved at tænke sådan. Hun så på ham mens han drak af hendes cola. Det måtte han da også godt, men hun havde ikke lige set det komme, at han bare havde taget en slurk. Hun kom til at grine med mad i munden, hvilket kom til at lyde lidt underligt. Nærmest som et underligt piget hvin, eller grynt. "Det ved jeg da ikke! Det kommer jo heller ikke kun an på det, men jeg kan godt lide en rå fyr som alligevel har svagheder, og som kan lide at hygge hjemme. Hvis største svaghed er mig? Haha, nu beder jeg om det perfekte. Tja, måske gør jeg?" Sagde hun smilende.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Søn Jan 17, 2010 1:07 am

Brandon grinede da hun grinte, han kunne godt lide hendes grin? Han stilte den tilbage og kløede sig lidt på kinden med et skævt smil, vippede frækt med øjenbrynene igen, bare for at drille.
Hun havde mere eller mindre lige beskrevet ham, bortset fra at hans største svaghed fra Redbull og Captain morgan? I hans hovede var det bedre end nogen som helst kvinde i hele verden?
" Ingen mennesker er perfekte? Nogen er perfekte for hinanden, det er bare sjældent man finder den person.. "
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Søn Jan 17, 2010 1:12 am

"Yep. Ingen mennesker er perfekte. Og det er jo netop derfor min drømmefyr ikke findes. Fordi han ville være perfekt? og som du siger er det sjældent man finder nogen man er 'perfekt for'." Sagde hun og kom til at grine igen, da han hævede øjenbrynene på den der underlige måde. Han var sgu ret sød, når man kom bag det - ja - rå og mandlige ydre. Han kunne også godt tage det med humor, og drille, hvilket hun syntes rigtig godt om. "Hmm, du drikker bare det hele hvis du vil. Den er alligevel varm, så jeg gider i hvertfald ikke. Jeg burde nok klage. Men tærten er god! Vil du smage? Eller er det kaninføde for dig." Spurgte hun med et drilsk blik tilbage mod ham.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Søn Jan 17, 2010 1:15 am

" Den er sgu lidt halv ulækker.. " Han grinede lidt og rettede sig lidt op, han var næsten et hovede højere end hende? " Hm, det er ikke lige min ting det der, ting hældt ind i noget dej og så bagt i en time, nej. Ad.. " Han smilede med et let skuldertræk, der var egentligt kommet ret mange mennesker, og han virkede utroligt malplaceret, da de alle var enten voksne, eller helt typiske normale mennesker, som også så nærmest over normale ud.
Han prikkede let til hendes fod under bordet med et lille smil.
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Søn Jan 17, 2010 1:20 am

"Ah, den smager nu godt. Men jeg tror jeg vil gå over til min is." Sagde hun og så sig om. Der var ikke en tjener i nærheden, så hun måtte nok vente. "By the way, har du lyst til noget? Jeg giver gerne." Sagde hun, selvom hun ikke just var den mest velhavende. Hun havde for tiden intet job, men søgte. Hun var jo ved at uddanne sig til massøse. Hun kunne ikke skjule et smil da han prikkede til hende under bordet. "Er der noget, Brandon?" Spurgte hun og støtte hovedet i hænderne ved at lægge en hånd på hver kind, og smilende betragte ham. Hun skubbede med armen tærten lidt væk.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Søn Jan 17, 2010 1:23 am

" Nej tak.. " Han smilede skævt og vrængede let på næsen.
" Nej Nej, jeg prøver bare at have fodsex med dig?" Sagde han drillende med et frækt smil og kørte foden op af hendes ben, lettere grinende. Han havde svært ved at tage noget som helst seriøst, smilede og grinede næsten konstant, selvom han nok ikke lignede typen der altid var i gor humør.
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Søn Jan 17, 2010 1:28 am

Hun sendte ham et frækt blik, mest for at drille ham. Hun begyndte at skubbe sine sko af. Hun havde et par tynde korte hvide strømper på, og strøg blidt sin fod over hans ben, med et grin. "Hmm, jeg er sikker på at jeg snart får en orgasme." Hviskede hun med et grin, og fortsatte lidt op, næsten til knæet, før hun begyndte forfra. Han var sgu en sjov fyr? Meget mere end hun havde troet. Og han var så sød at snakke med, og sjov at joke med. Hun kendte ham godt nok ikke specielt godt, og han var sikkert også rodet ind i alt muligt. Men at han var dejligt selskab, og at hun nød at være sammen med ham kunne hun ikke benægte.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Søn Jan 17, 2010 1:32 am

Han ville nok ikke kunne benægte at være rodet ind i både det ene og det andet, desuden skulle hun jo nærmest bare spørge en eller anden, så ville de jo have svaret?
Han grinede lidt af hende og rystede let på hovedet, " Freak man? Hold så op, jeg kommer i bukserne?" Han hævede et øjenbryn og betragtede hende, det var faktisk rart xD?
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Søn Jan 17, 2010 1:36 am

"Hmm, så meget desto bedre, Brandon?" Grinede hun. Hun kunne godt lide hans navn. Det var dejligt at udtale, af en eller anden grund. Hun fortsatte for sjov, men stoppede så til sidst og skubbede sine sko på igen. "Bare indrøm at du nød det. For det gjorde du." Sagde hun glad. En tjener kom over, og spurgte om de var færdige med aftensmaden. Hun nikkede, og sagde at hun havde bestilt en is med frugt og chokoladesovs. Han nikkede, og hun sagde at de skulle have en mere. Hun ville altså give ham en is! Om han så ville spise den eller ej! Han nikkede, og gik igen. Hun sukkede, satte sig til rette på stolen og så op på Brandon med et lille smil.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Søn Jan 17, 2010 1:41 am

Brandon grinede lidt, " Self gjorde jeg det, du er så fræk?" Han kløede sig let på næseryggen og kneb kort øjnene sammen. Han var ekstremt ryge trængende? Men ville ikke gå fra hende?
Han snoede en tot af hendes hår om sin ene finger og smilede lidt, han var fascineret af hendes hår, det var skide flot?
" Du burde få en tattovering af en rose på din skulder? " Sagde han så tænksomt, det ville jo symbolisere hendes navn, og hendes skønhed?
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Søn Jan 17, 2010 1:48 am

"Ja, jeg er så fræk." Gav hun ham medhold i, med et smil. Da han rakte hånden frem for at røre ved hendes hår blev hun lidt rød i hovedet. En lille smule? Hun så fornøjet op på hans ansigt, som han gjorde det. Hun bed sig i læben. Hun havde vist ikke redt det utroligt godt igennem imorges. Men det var blødt og rent, og duftede af hindbær. Hun grinede ved hans ord. "Det ville passe perfekt! Det er en god idé. Men rolser kan jo være meget forskellige, og være i mange forskellige farver. Hvordan skulle den på min skulder så se ud? Du skulle lave den så!" Sagde hun, helt vild i varmen, og glad. Det ville jo passe så godt, og ville være noget der ville være 'hende' resten af hendes liv.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Søn Jan 17, 2010 1:51 am

Han tænkte lidt og fangede kort hendes blik før han slap hendes hår igen og trak hånden til sig.
" Mhm, rød tror jeg ville passe bedst, ikke særlig stor? halv åben, lidt skrå? Med en lille stilk?" Sagde og smilede lidt, " Hm, det tror jeg godt jeg kan, det er sgu ikke det sværeste at lave.. "Han trak let på skulderne. Den ville også være pænt hvis den var i nakken, men han vidste hvor ondt det ville gøre på hende, og valgte derfor ikke at foreslå det.
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Søn Jan 17, 2010 1:57 am

"Det lyder godt. Du kan bare ringe til mig når du får tid til at gøre det så. Det tror jeg gerne jeg vil have. En rød rose. Ligesom jeg er rødhåret." Sagde hun med et smil, og støttede hovedet med hånden, mens hun smilede skævt til ham. Mon tjeneren nu snart kom? Der gik ikke længe før han stod der med to store tallerkener med hver sin halve udhulede ananas på, fyldt med forskellige kugler is, frugtstykker og chokoladesovs. Han stillede en foran hver af dem og tog resterne af tærten med sig. Hun smilede op til Brandon. "Jeg giver. Og jeg vil selvfølgelig også betale for tatoveringen, men.. Hvor meget kommer den til at koste? Og gør det meget ondt?" Spurgte hun. Hun havde en lav smertetærskel, og ikke mange penge, så hvis den var for dyr ville hun ikke kunne få en foreløbig. Smerten kunne hun nok overleve.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Søn Jan 17, 2010 2:00 am

" Det behøver ikke koste noget, det kan være en gave? " Han trak let på skulderne og smilede lidt, " En genbetalning for isen?" Foreslog han med et skuldertræk.
" Skulderen er ikke det væreste, men nu ved jeg jo heller ikke hvor tynd du er der? hvis du er meget knoglet gør det nok ret ondt, men hvis du ikke er totalt mager, så er det ikke så slemt, lidt som at stikke sig på en nål, men man vender sig til det? Den tager heller ikke mere end en halv time?" Han smilede lidt og strejfede hendes ben under bordet.
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Søn Jan 17, 2010 2:06 am

Hun smilede til ham. "Tak. Men du skal jo også tjene lidt på det, ikke? Jeg ved ikke hvor meget den slags normalt koster, men.. Jeg kan i hvertfald give dig lidt. Men mange penge har jeg heller ikke. Men i det store og hele er mit største problem om jeg overlever. Lover du at jeg overlever?" Spurgte hun muntert. Det kunne godt ses at hun bare lavede sjov. Hun kunne godt lide at han rørte hendes ben. Det fik hjertet til at sætte sig helt oppe i halsen på hende, og fik det til at slå hurtigere, og hendes mave til at opføre sig virkelig underligt. På en dejlig måde, som bare skulle fortsætte.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Søn Jan 17, 2010 5:21 pm

" Så lidt blæk er sgu lige meget... " Han trak smilende på skulderne og grinede let af hende.
" Jeg går ud fra du overlever, ellers må jeg jo give dig mund til mund?" Han blinkede drillende og lænede sig tilbage i mod stolen.
Hun var nu sød? " Bare ring når du har tid en dag, så finder vi ud af noget. "
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Søn Jan 17, 2010 5:27 pm

"Ja det kunne du lide, hva'?" Spurgte hun med et skævt smil, og sparkede forsigtigt til hans ben under bordet, med et grin. Det var virkelig sødt af ham at han ville gøre det for hende. Og endda gratis? "Ja selvfølgelig. Men er det egentlig lovligt, den slags? Ja nu ved jeg jo ikke så meget om den slags.." Sagde hun. Det var nu alligevel lidt pinligt at sidde og snakke om det. Hun tog sin ske op, og spiste et stykke frugt. Mango.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Søn Jan 17, 2010 5:29 pm

" Tjaeh, man bøjer jo nok reglerne en anelse.. Man skal være 21 for lovligt at få en? Men altså, om du er 17 eller 21, det gør mig sgu ingenting, jeg fik min første da jeg var 16? " Han fulgte kort hendes læbers bevægelser, og tog så selv noget af isen med et lille grin.
" Nånå, er man nu også voldig? "
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Søn Jan 17, 2010 7:20 pm

"Ja nemlig. Og pas på, ellers kunne det jo også være at du fik lidt is i hovedet." Sagde hun med et grin, og vippede faretruende med sin ske mellem to fingre, med et drillende smil. "Ej, det gør ikke noget for mig. Bare du ved hvad du laver, så går det nok. Uh, en lille rose.." Mumlede hun for sig selv, og støttede endnu en gang hovedet med en hånd. Hun grinede lidt, og strøg sit ben med hans.
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Søn Jan 17, 2010 8:06 pm

Brandon grinede lidt, og rødmede meget svagt da hun rørte hans ben, han vrængede let på næsen. " Mhm, Så har jeg også en undskyldning for at skulle se din ryg?" Drillede han smilende, Sleomv det ikke engang ville være nødvendigt for hende at skulle blotte sig jo, han skulle højest trække hendes strop fra en trøje væk, men det var sjovt at drille hende?
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Rose Søn Jan 17, 2010 8:15 pm

"Du skal da ikke se min ryg for at kunne lave en tatovering på min skulder. Det skal du da ikke, vel?" Spurgte hun og grinede stille da hun så hans kinder. De var meget svagt røde. Hvor så han sød ud sådan? og helt sårbar, og ikke den cool hardcore fyr som havde siddet foran hende for blot et par minutter siden. "Og hvad mener du med 'en undskyldning'?" Spurgte hun drillende, og trak sit ben tilbage igen. Hun tog en smule is på sin ske og spiste det. Det smagte vidunderligt?
Rose
Rose

Antal indlæg : 31
Join date : 13/01/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Brandon Søn Jan 17, 2010 8:22 pm

" Sssh.. " Tyssede han lettere grinende på hende, " Jo du skal være helt nøgen? " Drillede han hende og skubbede let til hendes fod under bordet.
Han svarede ikke på det andet, smiledebare sigende til hende og spiste videre hun var dejlig let at snakke med? Han rømmede sig lettere kejtet med et svagt grin.
Brandon
Brandon

Antal indlæg : 76
Join date : 15/01/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Omkring sytten. - Page 2 Empty Sv: Omkring sytten.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum